۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۱۶۸۷

شرارت از کجا نشات مي گيرد/ آيا پيروزي کلينتون در آمريکا به نفع کشور ايران بود؟

مناظره و افشاگري دو چهره انتخاباتي کلينتون و ترامپ در آمريکا بيش از بيش براي همگان روشن ساخت که اين کشور حتي در مديريت داخلي خود با چه فضاحت و آلودگي همراه است تا چه برسد که در عرصه سياست خارجي چگونه بخواهد عمل کند!!
شرارت از کجا نشات مي گيرد/ آيا پيروزي کلينتون در آمريکا به نفع کشور ايران بود؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، هفته گذشته انتخابات آمريکا با پيروزي دونالد ترامپ به پايان رسيد اما سخني اخيرا در داخل کشور توسط بعضي گروه هاي سياسي مطرح مي شود که پيروزي کلينتون به نفع کشور ايران بود.

ضرب المثل "سگ زرد برادر شغال است" در درک بهتر نتيجه انتخابات آمريکا به ما کمک مي کند تا بدانيم آيا پيروزي کلينتون وضعيت بهتري براي ايران يا کشورهاي ديگر ايجاد مي کرد يا خير!!؟

در پاسخ بايد بگوييم سياست هاي خصمانه و ظالمانه اي که در کشور آمريکا برقرار بوده و هست با عوض شدن شخص رئيس جمهور در وضعيت هيچ کشوري تغييري به وجود نمي آورد.

بهتر بگوييم سياست هاي غلط و ظالمانه حاکم در عرصه خارجي کشور آمريکا از طيف جمهوري خواه گرفته تا دموکرات در يک چارچوب مشخص تعريف شده که با انتخاب از هر جناح هيچ تغييري در مواجه آمريکا با ديگر کشورها ايجاد نمي کند.

امروز همه اذغان دارند کشور آمريکا محور شرارت در جهان است که با حمايت از گروه هاي تروريستي جنگ هاي نيابتي در منطقه به راه انداخته است؛ حال اين سوال مطرح مي شود آيا اين شرارت ها توسط شخص رئيس جمهور آمريکا اتفاق نمي افتد يا از جايي ديگر سرچشمه مي گيرد؟

واقعيت امر آن است که سلطه گري و استعمار در ذات و ريشه کشور آمريکا هميشه تاريخ وجود داشته و با تغيير شخص رئيس جمهور نه تنها کمرنگ نمي شود بلکه با آبياري ريشه آن قوت گرفته و شديدتر هم مي شود.

مناظره و افشاگري دو چهره انتخاباتي کلينتون و ترامپ در آمريکا بيش از پيش براي همگان روشن ساخت که اين کشور حتي در مديريت داخلي خود با چه فضاحتي و آلودگي همراه است تا چه برسد که در عرصه سياست خارجي چگونه بخواهد عمل کند!!

آنچه از انتخابات آمريکا بر مي آيد و بر ما بيش از گذشته ثابت شد تا سياست هاي خصمانه و ظالمانه در اين کشور برقرار است نبايد هيچ اميدي به تغيير مهره ها و شخصيت ها داشته باشيم و هميشه به خاطر بسپاريم آمريکا چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب با تغيير شخصيت ها بد عهدي ها و جنايت ها ي زيادي در حق ملت ايران روا داشته است و هيچ گاه از کارنامه سياه او پاک نمي شود.

حال از گروه هاي سياسي در کشور که اين تحليل هاي عجيب و غريب را مطرح مي کنند ما سئوال مي پرسيم "کشور مستکبري همچون آمريکا که با اسلام، ايران و انقلاب ما ميانه اي ندارد با توجه به آنچه گذشت انتخاب چهره ديگري در آمريکا چه تغييري در وضعيت کشور ما بوجود مي آورد؟".

یادداشت: محسن ربیعی

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۶:۴۴

30 Dec 2019