۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۲۹۸۲۴

استقبال از کاروان خدام حرم امام رضا(ع) در شهرستان بن

همزمان با دهه کرامت خدام حرم مطهر رضوي(ع)، در قالب کاروان زير سايه خورشيد فردا وارد شهرستان بن مي شوند.
استقبال از کاروان خدام حرم امام رضا(ع) در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز، محمد حسن سليمي مسئول برگزاري جشن‌ زير سايه خورشيد در گفت گو با خبرنگار زنگ خبر گفت : مراسم استقبال مردمي از اين کاروان فردا از ساعت ۱۴ از جوار امامزاده سيد محمد بارده آغاز خواهد شد.

وي افزود :اهدا گل از سوي شهروندان به خادمان رضوي، برگزاري مراسم سخنراني و مديحه‌سرايي از سوي خادمان حضرت رضا(ع)، اهدا بسته‌هاي متبرک فرهنگي به شهروندان ، از ويژه‌برنامه‌هاي خادمان است.

سليمي به حضور خدام در حرم امامزادگان پرداخت و گفت: کاروان خدام با حضور در روستاهاي بارده و شيخ شبان براي زيارت به حرم‌ امامزادگان سيد محمد بارده و سيد بها الدين محمد شيخ شبان مشرف خواهند شد و چون اين روز مصادف است با گرامي داشت بقاع متبرکه،اين خدام ها به صورت نمادين قبور مطهر اين امامزادگان را عطر افشاني و غبار روبي خواهند کرد.

وي ضمن بيان برنامه هاي خدام ادامه داد: در ادامه برنامه‌ها اين خدام به عيادت و دلجويي از جانبازان و خانواده هاي داراي معلول مي‌روند و بسته‌هاي متبرک را به جانبازان و بيماران اهدا خواهند کرد.

وي گفت: برگزاري مراسم جشن زير سايه‌خورشيد در حسينه مسجد جامعه شهر بن راس ساعت ۱۸ با برنامه هاي ، مديحه‌سرايي، شعرخواني آييني و ايستگاه‌هاي فرهنگي ، برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۲:۲۴

2 Jan 2020