۰
plusresetminus
امام جمعه شهرکرد گفت: مردم بدانند که اين مذاکرات چه به نتيجه برسد و چه نرسد، براي ما خير است.اگر اين مذاکرات به نتيجه برسد، با رعايت تمام خطوط قرمزي که مقام معظم رهبري بر آن تاکيد فرموده اند، باز هم براي کشور خير است.
نتيجه مذاکرات در هر صورت ممکن براي کشور ما، خير است/ لزوم توجه ويژه مذاکره کنندگان به فرامين رهبري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام در نماز جمعه اين هفته در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) شهرکرد، به مذاکرات هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران با6کشور قدرتمند دنيا اشاره کرد و گفت: مذاکره کنندگان ايراني توصيه‌ها و منويات رهبر انقلاب را ملاک عمل خود قرار بدهند و همه راه‌ها را بر نفوذ دشمن ببنديد و بدانند که اين مذاکرات چه به نتيجه برسد و چه نرسد، براي ما خير است.

وي افزود: اميدواريم در هفته آينده شاهد اين باشيم که تمامي ائمه جمعه هاي کشور از مذاکرات به سربلندي و اميدواري ياد کنند و همگان به خود ببياليم که توانسته ايم به عنوان يک کشور قوي و مقتدر حقمان را از جهانيان بازپس گيريم.

امام جمعه شهرکرد، اتکا به اقتصاد مقاومتي را تنها راه علاج تحريم ها خواند و خاطرنشان کرد: به ظرفيت‌هاي دروني و اقتصاد مقاومتي تکيه کنيم و دشمن هم هيچ غلطي نخواهد کرد و اگر هم به نتيجه رسيد با رعايت خطوط قرمزي که رهبري مشخص کرده‌اند بازهم براي ما خير است.

حجت‌الاسلام نکونام  با اشاره به دوازدهم تير1367 و سالروز ساقط کردن هواپيماي مسافربري ايران توسط آمريکا اظهار داشت: :بغض به انقلاب اسلامي وکينه به اين نظام باعث شد تا آمريکايي ها علي رغم اينکه مي دانستند اين هواپيما نظامي نيست و قصد ش مسافرت است، 290نفر از سرنشينان بي گناه آن را مورد حمله موشک قرار دادند و به شهادت رساندند.

امام جمعه شهرکرد مسدود کردن دارايي هاي ايران توسط اين استکبار دژخيم را يکي از نشانه هاي بي اعتمادي و کينه آمريکا دانست.

وي افزود: ملت ايران هرگز به آمريکا اعتماد نکرده است و نخواهد کرد چرا که ظلم و جنايت هاي وي به مردم و نظام جمهوري اسلامي همچنان در ياد و خاطر همگان باقي مانده است.

خطيب جمعه شهرکرد، با بيان اينکه در مذاکرات هسته‌هاي تمام راه‌هايي که احتمال شيطنت دشمن در آن‌ها مي‌رفت با هوشياري مقام معظم رهبري بسته شده، گفت: در مذاکرات امکان به نتيجه رسيدن و همچنين بي‌سرانجام ماندن آن‌ وجود دارد که در هردو صورت براي ملت ايران خير است.

حجت الاسلام نکونام يادآورشد: تعصب در صيانت از دين اسلام، صيانت از ناموس، صيانت از آئين‌هاي اسلامي و پيروان اهل بيت عصمت و طهارت و مُروج و پايبند بودن به اسلام داشتن پسنيده است اما گرفتار شدن در تعصبات مذموم همچون تعصب در قبيله‌گرايي، مرزهاي جغرافيي و اهل اين شهر و آن شهر بودن، جناح‌بازي و گروه بازي‌ها و زير پا گذاشتن حق به واسطه اين تعصبات بي‌جا، ناپسند و زيان‌بار است بنابراين بايد مراقب باشيم که خدايي نخواسته گرفتار تعصبات بي‌جا نشويم.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

ساعت:

۱۶:۴۰:۴۸

20 Apr 2020