۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۳۳۸۱۰
رئیس دانشگاه شهرکرد:

بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌هاي موجود در جهت تحقق اهداف تبييني سال جديد

شايان شامحمدي رييس دانشگاه شهركرد به مناسبت فرارسيدن عيد نوروز پيامي منتشر نمود.
بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌هاي موجود در جهت تحقق اهداف تبييني سال جديد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، شايان شامحمدي رييس دانشگاه شهركرد به مناسبت فرارسيدن عيد نوروز پيامي بدين شرح منتشر نمود:

مژده اي دل که دگرباره بهار آمده است خوش خراميده و با حسن و وقار آمده است

به تو اي باد صبا مي دهمت پيغامي اين پيامي است که از دوست به يار آمده است

شاد باشيد در اين عيد و در اين سال جديد آرزويي است که از دوست به يار آمده است

اکنون که دستان پر نوازش بهار ، طبيعت خفته را از خواب بيدار مي سازد، دگر بار قلم آفرينش با رنگ بازي بر پيکره لوح پاک طبيعت ، نگاري ديگر از مظاهر زيباي خلقت را بيان مي نمايد و زمين و درخت رازهاي رنگارنگ و عطرآئين خويش را نثار نگاه و نگار ما مي کنند. تا در تحولي شگرف نسيم مشک افشان و ترنم بلبلان شيرين بيان را به نظاره بنشينيم و “يا مقلب القلوب ” گويان به ستايش آن جميل بي نظير به پا خيزيم.

اينجانب ضمن تقدير و تشکر از زحمات دانشگاهيان در سالي که گذشت؛ با استعانت از آفريدگار رسيدن بهارشکوهمند را که هنگامه ي تجلي مواهب الهي بر بستر طيبعت است به شما و خانواده محترمتان تبريک عرض مي نمايم و از خداوند متعال مزيد توفيقات براي خدمتي سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهي در جهت رشد و شکوفايي کشور عزيزمان را مسالت مي نمايم.

اميد است در سال جديد جامعه دانشگاهي با بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌هاي موجود به‌خصوص تمهيد شرايط حضور شاداب و مشارکت فعال استادان محترم، کارمندان خدوم و دانشجويان عزيز در فعاليت‌هاي علمي، پژوهشي و اجرايي ، زمينه تحقق اهداف تبييني سال جديد را فراهم نمايند.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۷:۰۶

27 Dec 2019