۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۲۶۸۹۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری:

اتکای به آمریکا برای رفع مشکلات ادعای حسینی بودن را از انسان می گیرد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: انقلابی و حسینی به معنای واقعی آن کسی است که نخواهد بیگانه و دشمن با برداشتن چند تحریم گره از مشکل و کار او باز کند بلکه خودش با دست به دست هم دادن، مقاومت و تحمل سختی‌ها مشکلات خودش و کشور را در داخل حل کند.
اتکای به آمریکا برای رفع مشکلات ادعای حسینی بودن را از انسان می گیرد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری اظهارکرد: مسجد خانه خداست و اگر مردم ارتباط تنگاتنگ و عمیق با مسجد داشته باشند قطعاً آن مردم از نظر فکر و اندیشه وبینش بالا بوده و  می توانیم روی آن مردم حساب ویژه باز کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بر برقراری ارتباط هر چه بیشتر و تنگاتنگ بین جوانان با مسجد تاکید کرد و گفت: جوانان در محل نقش مهم و اساسی دارند بنابراین اگر امروز جوانان را دریابیم و زمینه را برای حضور آنان در مسجد و شرکت در نماز جماعت بیشتر فراهم کنیم به یقین در آینده همچون شهدا برای انقلاب و نظام ماندگار و اثرگذار خواهند شد.

وی تصریح کرد: اما اگر خدایی نخواسته نسبت به آنان غافل باشیم قطعاً جوانان از دست می‌روند و دیگر فخر و بالندگی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام افزود: به یقین شناسنامه‌ی هر شهر، روستا و مردمی که با اهل بیت(ع) و محبت امام حسین(ع) گره‌بخورد برای همیشه ماندگار خواهد بود و هیچ‌گاه کهنه و فانی نخواهد شود.

امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب‌ ما از انقلاب حسینی و محبت به امام حسین(ع) است؛ حسینی بودن و ماندن به معنای واقعی کلمه تنها در روحیه انقلابی داشتن، جهادگری، بصیرت، بیداری و آمریکا ستیزی نمایان و متجلی می‌شود.

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محبان امام حسین علیه السلام نمی توانند محبت دشمن را در دل داشته باشند؛ تاکیدکرد: اگر دل وجان انسان به معنای واقعی کلمه حسینی شد قطعاً از دشمنان و بیگانه دل می‌کند و روی پای خودش می‌ایستد بنابراین نمی‌شود کسی محب امام حسین(ع) باشد اما در کنار آن، محبت دشمنان، کفار و آمریکایی‌ها را هم در دل داشته باشد زیرا این ها هیچ گاه با یکدیگر سازگار نیستند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام با تاکید بر این که کسی که برای رفع مشکلات به آمریکا و بیگانه دل ببندد قطعا نمی‌تواند ادعای حسینی بودن کند تصریح کرد: انقلابی و حسینی به معنای واقعی آن کسی است که نخواهد بیگانه و دشمن با برداشتن چند تحریم گره از مشکل و کار او باز کند بلکه خودش با دست به دست هم دادن، مقاومت و تحمل سختی‌ها مشکلات خودش و کشور را در داخل حل کند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به دو انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: در این دو انتخابات پیش رو با حضور پرشور و انتخاب صحیح خود، انقلاب را خوب یاری کنید تا دشمن نتواند خدایی نخواسته در انقلاب، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، دولت و جای جای انقلاب نفوذ پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان انتخاب صحیح را دفاع از انقلاب و مانع نفوذ دشمن در کشور دانست و تاکیدکرد: آن مقدار که مردم باید در انتخابات انجام وظیفه کنند آن است که درست رأی بدهیم تا راه بر نفوذ دشمن باز نشود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۲:۴۰

27 Jan 2020