۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۲۵۹۹۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

با وجود مدافعان حرم هیچ اثری از داعش شرارت آفرین در منطقه نخواهد بود/ شهید قاسمی، شیعه ناب و محب واقعی اسلام و اهل بیت(ع) بود

نماینده ولی فقیه در استان گفت:شهید قاسمی سعادت و رستگاری خودش را در سایه دفاع از مکتب اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت رقم زد و این شهید در برابر حوادثی که حرم آل‌الله را تهدید می‌کرد بی‌قرار و ناآرام بود.
با وجود مدافعان حرم هیچ اثری از داعش شرارت آفرین در منطقه نخواهد بود/  شهید قاسمی، شیعه ناب و محب واقعی اسلام و اهل بیت(ع) بود
به گزارش جهانبین نیوز نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با حضور در منزل شهید مدافع حرم احمد قاسمی ضمن تفقد و دلجویی از خانواده‌ی شهید، شهادت این شهید مدافع سرافراز حرم آل الله را به پدر و مادر و خانواده و بازمادگان تبریک و تسلیت گفتند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام با اشاره به اینکه شهید قاسمی سعادت و رستگاری خودش را در سایه دفاع از مکتب اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت رقم زد گفت: این شهید در برابر حوادثی که حرم آل‌الله و مکتب اهل بیت عصمت و طهارات و جهان اسلام را تهدید می‌کرد یک روحیه بی‌قرار و ناآرام داشت و این هم ویژگی یک شیعه ناب و محب واقعی اسلام و اهل بیت(ع)است که نمی‌تواند اهانت و جسارت به ساحت مقدس آل‌الله را در هر کجای زمین که باشد، مشاهده و تحمل کند، بنابراین وظیفه می‌داند که از این خاندان و مکتب دفاع کند و این دفاع را هم بالاترین ارزش برای خود می‌داند.

امام جمعه شهرکرد گفت: ما الحمدلله الان نمونه ایشان را هم در استان کم نداریم. خیلی زیاد هستند. یعنی من الان در دفتر فراوان دارم افرادی که مراجعه می‌کنند و در جاهای مختلف هم هستند که می‌روند و مراجعه می‌کنند و با اصرار و التماس دنبال این هستند که بروند و از حرم اهل بیت(ع) و حریم آل‌الله دفاع دفاع کنند و اجازه ندهند این چهره‌های پست و پلیدی که امروز دارند می‌تازند به جهان اسلام و به مکتب اسلام ضربه می زنند به اهدافشان برسند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: من جداً باید تبریک بگویم به پدرعزیز، برادرانش و مادرش به خواهرانش به همه بستگانش مخصوصاً که گفتند که ایشان این جا هم مراجعه کرده که از طریق استان برود و زمینه برایش فراهم نشده است و اینجا اعزام نداشتند و خودش را به هر شکل ممکن به جاهای دیگر و استان‌های دیگر رسانده است؛ این خیلی مقام است. واقعا آدم به حال این‌ها غبطه می‌خورد که این چنین برای رسیدن به لقاء‌الهی و برای این که بتوانند به محضر پروردگار متعال برسند و کاری بکنند که قرب الهی نصیبشان بشود و نمره‌ای در محضر آل الله کسب کنند، چقدر بی‌قرار و ناآرام هستند.

حجت الاسلام نکونام تاکیدکرد: این شهیدان می‌روند که زنده بودن واقعی خودشان را رقم بزنند و به تعبیر بعضی از اولیاءالهی این‌ها کسانی هستند که مرگ را می‌میرانند؛ چرا که مرگ می‌آید که نابود کند اما این‌ها می‌روند که برای همیشه بمانند و در محضر پروردگار متعال جایگاه بلند کسب کنند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: این که یک جوان این چنین پرشور و با اخلاص از دست می‌رود و خانواده‌ای عزادار می شوند، به یقین واقعا جای تأثر است اما این که این جوان جان خودش را در راه اسلام و ارزش‌های دینی فدا کرده و به یک هدف و جایگاه بلند رسیده واقعا جای تبریک و افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: درحال حاضر راه و زمینه برای حضور داوطلبانه جوانان و مشتقان دفاع از حرم حضرت زینب(س) در درون کشور که میلیون‌ها نفر برای این معنا وجود دارد، بنا بر مصالح و حفظ امنیت کشور فراهم نیست، اما اگر روزی اقتضاء بکند و راه برای حضور و دفاع همه مشتاقان دفاع از حرم آل الله باز شود، به طور قطع دیگر هیچ اثری از داعش و شرارت آفرین در منطقه نخواهد بود چرا که داعش و هم پیمانانش در منطقه در برابر قدرت اسلام و جوانان ایران اسلامی و مردان و زنان محب اهل بیت عصمت و طهارت و دل‌باخته و پرورش یافته مکتب اباعبدالله(ع) هیچ چیزی نیستند.

حجت الاسلام نکونام تاکیدکرد: اگر چه دشمن عربده می‌کشد و فریاد می‌زند و به اشکال مختلف به انواع حیله‌ها متوسل می‌شود که جلوی اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت را بگیرد اما در عین حال روز به روز درحال ضعف است و آن چه که روز به روز دارد قوت پیدا می‌کند، جهان شیعه و ایران اسلامی است که دارد جایگاه واقعی خودش را در منطقه پیدا می‌کند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۹:۱۸

2 Jan 2020