۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۳۱۵۶۰
خطيب نماز جمعه بروجن:

عده اي با تندرو خواندن افراد دلسوز سعي در ايجاد فاصله بين انقلاب و جوانان دارند

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که عده اي با معرفي افراد دلسوز و انقلابي به عنوان افراد تندرو و افراطي و تطهير عده اي تحت عنوان افراد ميانه رو و معتدل، سعي در ايجاد فاصله بين جوانان و انقلاب را دارند، گفت: دشمن از طريق شبکه هاي ماهواره اي در حال ترويج و بزرگ نمايي فرهنگ کاذب ايران باستان و نفي ارزش هاي ديني و اسلامي با تبليغ اسلام غربي است.
عده اي با تندرو خواندن افراد دلسوز سعي در ايجاد فاصله بين انقلاب و جوانان دارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار،حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که نفوذ فرهنگي و هنري به مراتب از ابعاد ديگر نفوذ خطرناک تر و با اهميت تر است، افزود: نفوذ سياسي، اقتصادي و امنيتي از جمله توطئه هايي است که دشمن به شيوه مختلف سعي در ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي ايران از طريق آنها را دارد.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به اين که فرهنگ به مثابه تنفس يک ملت است، تصريح کرد: نفوذ فرهنگي سعي در آلوده کردن مجاري تنفسي را دارد؛ همان طور که بدترين نوع بمباران، بمباراني است که تنفس را مختل مي کند.

وي با تأکيد بر اينکه يکي از محصولات نفوذ فرهنگي و هنري دشمن، ايجاد رخنه در باورهاي اعتقادي جوانان است، گفت: امروز دشمن از طريق شبکه هاي ماهواره اي در حال ترويج و بزرگ نمايي فرهنگ کاذب ايران باستان و نفي ارزش هاي ديني و اسلامي با تبليغ اسلام غربي است.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: لازم است خانواده و موثران فرهنگي در نظام اسلامي، ضمن پيشگيري از ورود ويروس هاي اعتقادي به سمت جوانان، نسبت به رفع شبهات آنان بر پايۀ استدلال، تجزيه و تحليل و صبر و متانت اقدام کنند.

وي، رخنه در باورهاي اعتقادي جامعه را محصول ديگر نفوذ فرهنگي عنوان کرد که دشمن از اين طريق سعي در ايجاد شکاف بين نيروهاي انقلابي و جوانان کشور را دارد.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: عده اي با معرفي افراد دلسوز و انقلابي به عنوان افراد تندرو و افراطي و تطهير عده اي تحت عنوان افراد ميانه رو و معتدل، سعي دارند تا بين جوانان و انقلاب فاصله ايجاد کنند.

سعادت فر با بيان اينکه قانون اساسي کشور ما مجموعه اي از بايدها و نبايدهاي موجود در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است، خاطر نشان کرد: جوانان با شناخت اين بايدها و نبايدها، دچار تشويش و سردرگمي نشوند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۵:۳۳

27 Dec 2019