۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۹۰۶۸
پیگیری های جهانبین نتیجه داد:

دانشگاه آزاد شهرکرد مابه التفاوت بدهی دانشجویان را برگرداند

در پی ثبت نام نیمسال اول دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه مبلغ دریافتی خود از هزینه پارکینگ و سرویس رفت و آمد را به حساب بستانکاری دانشجویان برگرداند.
دانشگاه آزاد شهرکرد مابه التفاوت بدهی دانشجویان را برگرداند
در پی خبر روز یکشنبه 24 اردیبهشت جهانبین، مبنی بر "سردرگمی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از نحوه پرداخت هزینه سرویس رفت و برگشت" این دانشگاه تمامی هزینه 230هزار ریال دریافتی از دانشجویان را به حساب مالی آنان به عنوان بستانکاری برگرداند.
امروز سه شنبه هم این دانشگاه با پیامکی با این عنوان مراتب را به اطلاع دانشجویان رساند: "دانشجوی گرامی! مبلغ۲۳۰هزار ریال پرداختی ایاب و ذهاب، به حساب بستانکاری شما واریز می شود"
جمعی از دانشجویان این دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار جهان بین، با ابراز رضایت از اعمال این برنامه اظهار داشتند: مسولان دانشگاه به ما گفته بودند که مبلغ ۲۳هزار تومان بابت کرایه رفت و برگشت و هزینه پارکینگ است، اما آن دسته از دانشجویانی که ماشین نداشته و یا با خودرو شخصی به دانشگاه نمی آیند، باید این هزینه را پرداخت می کردند یا آن دسته از دانشجویان که با خودرو شخصی می آیند، چرا باید هزینه اتوبوس بپردازند؟
دانشجوی ترم چهارم رشته عمران با بیان این که هزینه ها و شهریه های دانشگاه آزاد اسلامی، برای دانشجویان بسیار بالاست گفت: کاهش این هزینه ها باید برای مسولان یک دغدغه اساسی باشد و نسبت به آن در کلیه واحد ها اقدام شود، چرا که تورم و بیکاری اجازه پرداخت این هزینه ها را به ما دانشجویان نمی دهد.
دانشجوی رشته حقوق هم با تقدیر از اقدام مسولان دانشگاه بیان داشت: دانشگاه آزاد بایستی برای ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و دانشجویی خود از روش های دیگری استفاده کند و فشار ها را از روی دوش دانشجویان از لحاظ مالی کم کند./انتهای خبر/ح
لینک خبر24 شهریور
https://www.jahanbinnews.ir/vdcj.aeofuqeoisfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۶:۵۰

29 Dec 2019