۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۱۷۲۴۰
مدیرکل صنعت، معدن، تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 30 درصدی انگیزه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری

335 فقره جواز تاسیس واحدهای صنعتی در یک سال گذشته در استان صادر شد که این آمار در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته نشان‎دهنده رشد 30 درصدی ورود سرمایه‎گذار در این بخش است.
رشد 30 درصدی انگیزه سرمایه‌گذاری در بخش صنعت چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، نعیم امامی ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: در این هفته سازمان صنعت، معدن و تجارت دارای دو رویکرد  هفته درهای باز و خدمات رایگان است.

وی، خروج از رکود تورمی را از مهمترین سیاست‌های این سازمان در سال جاری دانست و گفت: برای تحقق این سیاست، می‏‌بایست سهم صنعت را در تولید داخلی افزایش دهیم که این امر با حمایت‌های سیستم بانکی انجام‌پذیر است.

امامی تصریح کرد: افزایش بهره‌وری تولید از دیگر این سیاست‌ها است که با ایجاد خوشه‌های صنعتی از طریق حمایت از صنایع کوچک این سیاست را نیز پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن، تجارت چهارمحال و بختیاری به عملکرد این سازمان طی یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: اتمام واحدهای نیمه‌تمام و فعال کردن واحدهای نیمه‎فعال به این طریق که با تشکیل کمیته پایش صنعت و معدن استان مشکلات این واحدها مورد بررسی قرار گرفت و این واحدها فعالیت‌های خود را از سر گرفتند.

امامی از تدوین دو سند توسعه در این سازمان خبر داد و افزود: سند توسعه صادرات و سند توسعه فرش استان شامل این اسناد است و پیش‌بینی می‎شود در سال آینده شاهد برگزاری همایش بین‎المللی فرش استان باشیم.

وی، افزایش ظرفیت طرح‎ها و واحدهای فولادی استان را از دیگر اقدامات این سازمان طی یک سال گذشته دانست و تصریح کرد: در همین راستا پیش‌بینی می‎شود تا چهار سال آینده نزدیک به 3 هزار شغل مستقیم و 30 هزار شغل غیرمستقیم در واحدهای فولادی استان ایجاد شود.

امامی از صدور 335 فقره جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان خبر داد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان‎دهنده رشد 30 درصدی انگیزه سرمایه‎گذاری در این بخش است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در همین مدت شاهد رشد 31 درصدی صدور پروانه‌ بهره‎برداری در استان بودیم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۶:۴۷

27 Dec 2019