۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۳۳۴۴۰
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

فقدان اخلاق در مهندسي، عواقبي همچون بمب اتمي دارد

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ضمن عرض تبريک به مناسبت روز مهندس به اهميت اخلاق در مهندسي اشاره و تاکيد کرد: فقدان اين امر عواقب و فجايعي همچون بمب هاي اتمي جنگ ها و... دارد.
فقدان اخلاق در مهندسي، عواقبي همچون بمب اتمي دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، به همت معاونت فرهنگي دانشگاه شهرکرد همايش بزرگداشت روز مهندس با حضور نعيم امامي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري، سيامک مشرف رئيس سازمان مهندسي ساختمان استان چهارمحال و بختياري، سعيد کريمي معاون دانشجوي دانشگاه شهرکرد، مجيد ابن علي رياست دانشکده فني ومهندسي دانشگاه شهرکرد، جمعي از اساتيد، کارکنان و دانشجويان در دانشگاه شهركرد برگزار شد.

در اين همايش نعيم امامي ضمن عرض تبريک به مناسبت روز مهندس به اهميت اخلاق در مهندسي اشاره و تاکيد کرد: فقدان اين امر  عواقب و فجايعي همچون بمب هاي اتمي جنگ ها و... دارد.

وي مهندس را کسي معرفي کرد که علم را به عمل تبديل مي کند و مهندسين را از افتخارات کشور دانست و ادامه داد: سرمايه گذاري بر روي قشر مهندس  موجب پيشرفت و تعالی کشور می شود.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از مهندسين و فارغ التحصيلان با توجه به وجود بسترهاي مناسب جهت کارآفريني در حاشيه بازديد از کارخانه هاي استان خواست به ايده پردازي و تبديل ايده به محصول و در نهايت به کار آفريني بپردازند.

گفتني است در پايان اين برنامه از اساتيد مشاور انجمن هاي علمي دانشجويي و تعدادي از دانشجويان نمونه در حوزه فني و مهندسي تقدير شد.


انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۴:۱۶

10 Jan 2020