:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مذاکره با استکبار جايگاهي در فرهنگ ديني ما ندارد/متهم کردن بسيج به تندروي مکمن پروژه نفوذ است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۳۱۹۱۰
خطيب نماز جمعه بروجن:

مذاکره با استکبار جايگاهي در فرهنگ ديني ما ندارد/متهم کردن بسيج به تندروي مکمن پروژه نفوذ است

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که متهم کردن بسيج به تندروي مکمن پروژه نفوذ است، افزود: مقام معظم رهبري اخيرا فرمودند: "دشمن به دنبال نفوذ، موازي سازي و رقيب سازي براي بسيج و افسران جنگ نرم است".
مذاکره با استکبار جايگاهي در فرهنگ ديني ما ندارد/متهم کردن بسيج به تندروي مکمن پروژه نفوذ است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي اظهار داشت: پيوستن به دهکده جهاني به رهبري استکبار در پي آن است تا حکومت انقلابي ايران را در جريان استکبار هضم کند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: استکبار ستيزي و اهميت جهاد به قدري در نظام اسلامي و فرهنگ ديني ما پر فروغ است که منهاي جهاد و استکبار ستيزي هيچ يک از ارکان ديني فروغي نخواهد داشت.

سعادت فر با تاکيد بر آن که در فرهنگ ديني ما مذاکره با استکبار هيچ جايگاهي ندارد، افزود: مذاکره براي مشارکت و گفتگو براي رسيدن به تفاهم است اما هرگز بين نور و ظلمت، حق و باطل و گرگ و ميش حرفي از مذاکره و رسيدن به تفاهم وجود ندارد.

وي تصريح کرد: عده اي به دنبال آن هستند که دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران که در سايه استکبار ستيزي، مقاومت و جهاد در راه خدا به دست آمده است ثمره گفتگو و تفاهم ذکر کنند.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که برخي دنبال آن هستند تا فرهنگ استکبار ستيزي را به فرهنگ گفتگو مبدل کنند، افوزد: دنيا بداند که جوانان غيور و بسيجي استکبار جهاني را زير پاي خود لگد مال مي کنند و به فرمايش مقام معظم رهبري هر روز تشنه تر از ديروز آماده مبارزه با رژيم غاصب و حرام زاده صهيونيست هستند.

سعادت فر در ادامه نفوذ را به دو بخش فردي و جرياني تقسيم کرد و گفت: در نفوذ فردي شخصي را بزک مي کنند و در لباس او را وارد مجموعه اي مي کنند تا بتوانند به اهداف خودشان برسند.

وي افزود: اين گونه افراد اگر مسئوليت هاي حساس جامعه را به عهده بگيرند قطعا دروازه ها را به روي دشمن باز مي کنند و آسيب هاي جدي را به جامعه وارد مي کنند.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که عده اي از افراد نفوذي متاسفانه جزء نخبگان بي بصيرت هستند، گفت: اين افراد سوابق انقلابي دارند؛ روزگاري در کنار امام(ره) بودند به برکت وجود امام راحل محبوبيتي در جامعه پيدا کردند اما امروز متاسفانه به دنبال تحريف افکار امام هستند.

سعادت فر با تاکيد بر اين که ملاک ميزان حال فعلي افراد است، تصريح کرد: اگر امروز قرار است الگويي براي خود انتخاب کنيم بايد فردي باشد که نه در گذشته بلکه امروز انقلابي باشد.

وي در ادامه با اشاره به نفوذ جرياني و شبکه سازي که دشمنان نظام درر پي آن هستند، گفت: براي توسعه فکر آمريکايي جاذبه هاي گردشگري، توريستي و جاذبه هاي جنسي که کانون گرم خانواده را متلاشي مي کند درشبکه هاي اجتماعي تبليغ مي کنند.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که متهم کردن بسيج به تندروي مکمن پروژه نفوذ است، افزود: مقام معظم رهبري اخيرا فرمودند: "دشمن به دنبال نفوذ، موازي سازي و رقيب سازي براي بسيج و افسران جنگ نرم است".

وي گفت: تفکر بسيج احساس مسئوليت انسانها در قبال جامعه بدون هيچ گونه چشم داشت و در مقابل کساني که عافيت طلب و دنبال حقوق هاي نجومي هستند قرار دارد.

انتهاي پيا/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۲:۱۸

1 Jan 2020