۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۲۳۸۱۰
معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي کشور در سفر به شهرکرد:

آمادگي جهاد دانشگاهي براي غني سازي معنوي فضاي مجازي کشور

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي کشور گفت: جهاد دانشگاهي آماده همکاري با نهاد ها و سازمان ها براي تحقق بخشيدن به اهداف غني سازي معنوي و ايماني در فضاي مجازي است.
آمادگي جهاد دانشگاهي براي غني سازي معنوي فضاي مجازي کشور
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، دکتر مهدي فيض صبح امروز در اختتاميه چهارمين جشنواره وبلاگ نويسي نماز که در تالار اجتماعات فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختياري برگزار شد،گفت: در حال حاضر، دولت اعتبارات و بودجه هاي خوبي را براي غني سازي فضاي سايبري و مجازي کشور در نظر گرفته است و از اين منظر، جهاد دانشگاهي براي سوق بخشيدن به اهداف عالي نظام و همچنين تبليغ مصاديق معنوي و اسلامي در فضاي مجازي از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد.

وي با تقدير از فعاليت هاي مسولان ستاد اقامه نماز کشور افزود: جهاد دانشگاهي همچنين براي تبديل سخنان آموزنده، نصايح معنوي و کليدي حجت الاسلام قرائتي هم آمادگي جدي دارد تا با استفاده از ظرفيت هاي تصويري، صوتي، کليپ و..فضاي مجازي را تحت الشعاع اين گونه مضامين قرار دهد.

فيض ادامه داد: ارتقاي فرهنگي امور جامعه و همچنين گسترش فضاي کارو فکر جوانان دانشجو از مهمترين ماموريت هاي جهاد است .

وي در خصوص وظيفه هاي جهاد دانشگاهي در زمينه نماز محوري دانشگاهي هم اظهار داشت: هم اکنون اين نهاد به فعاليت هاي معنوي اهميت ويژه اي قائل است و اين آمادگي براي همکاري با ستاد اقامه نماز در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري در خصوص اجراي فرامين اسلامي در دانشگاه ها فراهم است.
به گزارش بام ايران خبر، اختتاميه چهارمين جشنواره وبلاگ نويسي نماز صبح امروز پنج شنبه با حضور رئيس ستاد اقامه نماز کشور، مسولان و روساي دانشگاه علم و صنعت و خواجه نصير الدين طوسي و همچنين مسولان استاني  و وبلاگ نويسان کشور در تالار اجتماعات غدير فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختياري برگزار شد.

انتهاي پيام1020ج /510ب
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۲:۱۱

27 Dec 2019