۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۲۳۳۴۲
با حضور 7 تشکل اصولگرای استان چهار محال و بختیاری برگزار شد:

سومین نشست اصولگرایان با استاندار

سومین نشست 7 تشکل اصولگرای استان چهارمحال و بختیاری با قاسم سلیمانی دشتکی ، استاندار با هدف بررسی مسائل موجود در عرصه سیاسی و اجتماعی استان برگزار گردید.
سومین نشست اصولگرایان با استاندار
به گزارش جهانبین نیوز، سومین نشست اصولگرایان با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور ۷ تشکل در سالن شهید مردانی استانداری صورت گرفت.

در این جلسه نمایندگان تشکل ها ضمن قدردانی از زحمات مدیر ارشد استان ، ابتدا نتیجه اقدامات و میزان توجه مسئولان نسبت به مشکلات مطرح شده در جلسه قبلی را جویا شدند . در جلسه مذکور ، تشکل های حاضربه دسته بندی مسائل استان پرداخته و از استاندار در خصوص موارد ذیل توضیح خواستند .

۱-چرا مدیران استانی و شهرستانی علیه دست اندرکاران دولت گذشته موضع گیری می کنند و با تخطئه و تخریب آن ها فضای دو دستگی و اختلاف در میان مردم ایجاد می نمایند ؟ که این امر طبعاً بستر انتخابات را با چالش مواجه می کند.

۲-چرا از افراد مسئله دار در مصدر امور استفاده می شود ؟ بدیهی است که اصولگرایان [ با رسالت پاسداری از حریم انقلاب و آرمان شهدا ] بکارگیری مدیرانی که دارای سوء پیشینه هستند یا منتسب به جریان فتنه و یا عضو تشکل های غیر قانونی نظیر جبهه منحله مشارکت و شورای راهبردی اصلاحات باشند را بر نمی تابند.

۳-چرا در مورد عملکرد چالش برانگیز یکی از فرمانداران که قرار است در انتخابات پیش رو مسئولیت بزرگترین حوزه انتخابیه را بر عهده داشته باشد ، اقدامی نشده است؟

۴-در خصوص اختلافات مربوط به انتقال غیر قانونی و غیر اصولی آب استان از طریق بهشت آباد اردل و تونل های معروف به گلاب ۱و۲ در شهرستان سامان و نیز مشکلات مردم بیرگان در شهرستان کوهرنگ که به خاطر حفر تونل سوم آسیب فراوانی دیده اند چه اقداماتی صورت گرفته است ؟

۵-و بالاخره آیا اعتدال مورد نظر رئیس جمهور محترم تعریف شده است ؟ آیا اعتدال علوی که در بیان و عمل مقام معظم رهبری مشهود است مد نظر می باشد یا خدایی ناکرده انواع اعتدالی که ما در تاریخ اسلام و تاریخ معاصر سراغ داریم نظیر اعتدال التقاطی ، اعتدال اموی ، اعتدال لیبرالی ؟! و یا اعتدال دیگری که شما سراغ دارید؟!

قاسم سلیمانی دشتکی پس از آن در پاسخ به سئوالات طرح شده گفت : با تخطئه مدیران گذشته به هیچ وچه موافق نبوده و خود نیز تاکنون سعی داشته که در سخنرانی ها جانب احتیاط را رعایت کند اگرچه روی عملکرد مدیران گذشته حرف برای گفتن داشته است.

استاندار در خصوص انتخابات مجلس و حساسیت های موجود گفت :تمامی فرمانداران و بخشداران را فراخوان کرده و ضمن توجیه آن ها پیرامون مراقبت در انتخابات ، با آنان اتمام حجت نموده است.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود اقداماتی که برای تأمین اعتبار جهت راه های استان انجام داده است را برشمرد و چانه زنی با مسئولان امر برای تجدید نظر در روش انتقال آب را تشریح کرد وی افزود : پیگیری مشکلات مردم بیرگان به طور جدی در دستور کار قرار دارد .

حزب موتلفه اسلامی ، جامعه اسلامی مهندسین ، جمعیت رهپویان ، جامعه اسلامی بازار ، جامعه اسلامی کارگران ، جامعه زینب (سلام الله علیها) ، عدالت طلبان ایران اسلامی از جمله تشکل های اصول گرای استان هستند که در سه نشست اخیر با استاندار حضور داشته اند .


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۱:۱۰

3 Feb 2020