۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۱۸۱۲۲
فرماندار سامان:

اعتماد عمومي مهمترين شاخصه نيروي انتظامي به شمار مي‌رود

انضباط اجتماعي، اعتماد عمومي به عنوان مهمترين شاخصه نيروي انتظامي به شمار مي‌رود اما بايد همواره از ظرفيت مشارکت همه جانبه مردمي جست تا بتوان در ابعاد گوناگون فرهنگي، اقتصادي و به خصوص تامين امنيت مردم بهره‌برداري مطلوب و مورد انتظار حاصل شود.
اعتماد عمومي مهمترين شاخصه نيروي انتظامي به شمار مي‌رود
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از سامان ما، همزمان با هفته نيروي انتظامي، مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان سامان با حضور فرماندار، شهردار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و مسئولان شهرستان سامان در محل منطقه عمومي شهر سامان برگزار شد.

سعيد صالحي، فرماندار شهرستان سامان ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي به تمام سبزقامتان عرصه امنيت و آرامش با اشاره به خصوصيات و ويژگي هاي نيروي انتظامي اظهار داشت: توانمندي و قانون مداري نيروي انتظامي همواره يکي از بارزترين شاخصه‌های اين نيروي خدمت رسان بوده است.

وی ادامه داد: دانش‌آمدي، نوآوري و به روز بودن اطلاعات موجب شده مردم شريف کشور شاهد ره‌آوردهاي بسيار زيادي در راستاي خدمت رساني در تمام عرصه هاي مورد نياز جامعه باشند.

صالحی، ولايت‌مداري، انضباط اجتماعي اعتماد عمومي را از ديگر از مولفه هاي منحصر به فرد نيروهاي نظامي و انتظامي برشمرد و گفت: ولايت مداري آحاد مردم انقلابي ايران اسلامي ، همه و همه مرهون رشادت، شهادت‌طلبي ايثار و فداکاري سربازان مخلص نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

فرماندار سامان تصريح کرد: انضباط اجتماعي، اعتماد عمومي به عنوان مهمترين شاخصه نيروي انتظامي به شمار مي‌رود اما بايد همواره از ظرفيت مشارکت همه جانبه مردمي جست تا بتوان در ابعاد گوناگون فرهنگي، اقتصادي و به خصوص تامين امنيت مردم بهره‌برداري مطلوب و مورد انتظار حاصل شود.

در ادامه اين مراسم از تعدادي از کارکنان برتر نيروي انتظامي، بازنشستگان اين نيرو و نيز از تعدادي از اصناف و بازاريان برتر و نمونه شهرستان سامان تجليل و قدرداني شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۱:۰۶

3 Mar 2020