۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۲۹۷۴۲
فرمانده حوزه مقاومت بسيج خواهران حضرت آسيه (س) کوهرنگ:

جشن روز دختر ويژه دختران شهر چلگرد در کوهرنگ برگزار مي‌شود

فرمانده حوزه مقاومت بسيج خواهران حضرت آسيه (س) از برگزاري جشن روز دختر ويژه دختران "شهر چلگرد"در کانون تعالي بخش آبشار و تونل کوهرنگ خبر داد.
جشن روز دختر ويژه دختران شهر چلگرد در کوهرنگ برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، غيبي حاجيور فرمانده حوزه مقاومت بسيج خواهران حضرت آسيه (س) در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر در خصوص برگزاري جشن روز دختر اظهار کرد: همزمان با ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ويژه برنامه‌هايي در کانون تعالي بخش آبشار و تونل کوهرنگ با محوريت تبيين ارزش وجودي دختران برگزار مي‌شود. 

وي افزود: تکريم و بزرگداشت شخصيت والاي حضرت فاطمه معصومه (س) و معرفي الگوي مناسب به دختران مسلمان از اهداف اجراي اين برنامه است.

غيبي ادامه داد: فضاسازي شهر با المان‌هاي مرتبط و برگزاري مسابقه ويژه دختران از ديگر برنامه هاي روز دختر مي باشد.

وي گفت: مراسم بزرگداشت در روز اول ذيقعده که به نام روز دختر نامگذاري شده همزمان در سراسر کشور برگزار مي گردد که از دختران نمونه با شاخصه هاي حافظان و قاريان قرآن، نخبگان در عرصه هاي علمي، فرهنگي، هنري ،ورزشي و... که منتخبين از لحاظ عفاف، حجاب و شايستگي ها در شان دختر مسلمان باشندتجليل مي شود.

غيبي بيان کرد: بي شک بزرگداشت ميلاد آن حضرت فرصت ذي قيمتي است که شايسته است با تلاش به نحو حسن از آن بهره برداري گردد.

فرمانده حوزه مقاومت بسيج خواهران حضرت آسيه (س) در پايان خاطرنشان کرد: در اين برنامه سخنراني با موضوع نقش و اهميت دختران جوان در امنيت اخلاقي و سلامت جامعه و الگو قراردادن کريمه اهل بيت (س) و ارتباط اجتماعي سالم با توجه به معيارهاي ديني اجرا مي گردد.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۷:۵۵

28 Dec 2019