۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۳۲۰۶۳
امام جمعه سورشجان:

رفع مشکلات مردم کليد گمشده دولت روحاني/نماينده دولت در استان اجازه ملاقات به ما نمي دهد

امام جمعه سورشجان گفت: مشکلات شهر و بخش سورشجان بالا بوده و در همين خصوص نامه اي به رئيس جمهور براي رفع و حل مشکلات از سوي دفتر امام جمعه شهر سورشجان ارسال شد که متاسفانه جوابي دريافت نشد.
رفع مشکلات مردم کليد گمشده دولت روحاني/نماينده دولت در استان اجازه ملاقات به ما نمي دهد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت السلام محمدعلي خسروي امام جمعه سورشجان در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر با اشاره به اينکه متاسفانه آقاي رئيس جمهور و خيلي از مسئولين ديگر دچار حاشيه شده و بعضي از حاشيه ها را بزرگ نشان مي دهند تصريح کرد: آن ها در حل مشکلاتشان و نحوه مديريت متاسفانه گفتمان انقلاب اسلامي را آنگونه که بايد مدنظر داشته باشند، ندارند.

وي با اشاره به اينکه بيشتر وقت دولت در حاشيه ها تلف مي شود اذعان داشت: مشکلات اساسي مردم، مشکل بيکاري و اشتغال بوده و مسئولين در اين خصوص بايد چاره اي بيانديشند.

وي يادآور شد: عده اي از دولتمردان مسائل حاشيه اي و کوچک مثل سخنراني آقاي مطهري را بزرگ مي کنند که در اين راستا آقاي رئيس جمهور دستور رسيدگي به اين مسئله را دادند.

خسروي با اشاره به اينکه وظيفه اصلي قوه مجريه حل و فصل مشکلات معيشتي مردم است خاطرنشان کرد: مشکلات مردم بايد مدنظر قرار گرفته شود و براي حل آن ها اقدامي صورت گيرد.

وي با بيان اينکه مردم سورشجان مشکلات متعددي را دارند اظهار کرد: خوب است دولتمردان به جاي اينکه وارد مسائل حاشيه اي شوند براي رفع مشکلات يک شهر اقدامي را انجام دهند که حقي از مردم ضايع نشود.

خسروي با گلايه از دولتمردان که چرا به شهر سورشجان اهميتي داده نمي شود اظهار کرد: چرا مردم سورشجان که ۱۳ هزار جمعيت دارد براي آقاي رئيس جمهور اهميت آن به اندازه يک سخنراني معمولي آقاي مطهري نيست که براي لغو اين سخنراني شخص خود رئيس جمهور وارد عمل مي شود ولي وقتي که استاندار و مسئولين اين استان اهميتي به مشکلات شهر سورشجان نمي دهند تذکري به آن ها داده نمي شود.

امام جمعه سورشجان با اشاره به اينکه عده اي تکليف قانوني ندارند و نمي خواهند مسائل را حل و فصل کنند اذعان داشت: چندين بار از استاندار و ديگر مسئولين درخواست حل و فصل مشکلات شهر سورشجان را خواستيم اما آقايون عصباني شده و پاسخي قانع کننده به ما نداده اند.

خسروي يادآور شد: شوراي شهر سورشجان براي ملاقات با استاندار و مطرح کردن مشکلات شهر وقت درخواست کرده بودند که استاندار اعلام مي کنند تا زماني که خسروي امام جمعه شهر سورشجان باشد ما به شما پاسخي نخواهيم داد.

وي تاکيد کرد: اعتقاد ما بر اين است که چه اين دولت و چه دولت ديگر بر روي کار مي آيد وظايفي که دارند را به خوبي انجام دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۴:۳۵

1 Jan 2020