۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۶۳۰۳
کارشناس مسايل در گفت‌وگو با کلار؛

جريان نفوذ عامل به وجود آورنده "فتنه 88" بود/ شناخت خواص بي بصيرت از پيامدهاي مهم حماسه 9 دي بود

کارشناس مسائل سياسي با بيان اين که جريان نفوذ عامل بوجود آورنده فتنه 88 بود، گفت: فتنه 88 نقطه شروع تشديد تحريم‌ها بر عليه نظام در خارج از کشور شد.
جريان نفوذ عامل به وجود آورنده "فتنه 88" بود/ شناخت خواص بي بصيرت از پيامدهاي مهم حماسه 9 دي بود
به گزارش جهانبین نیوز، فتاح کرمي در گفت‌وگو با کلار، به واکاوي فتنه ۸۸ پرداخت و گفت: انقلاب اسلامي ايران زماني که به پيروزي رسيد باعث شد تمام معادلات نظام سلطه را در منطقه و جهان به هم بريزد؛ يک انقلابي بر مبناي ارزش‌هاي الهي، اسلامي و ديني در منطقه شکل گرفت که اين موضوع براي نظام سلطه غيرباور بود.

کرمي به نحوه برخورد دشمن با انقلاب اشاره کرد و افزود: دوره اول انقلاب که حضرت امام (ره) حضور داشتند تلاش دشمن بيشتر در حوزه سخت‌افزاري (دوران هشت سال دفاع مقدس، ترورها و نقشه‌هاي کودتا) بود.

وي گفت: وقتي که دشمن در حوزه سخت‌افزاري به نتيجه نرسيد وارد فاز دوم يعني ۲۰ ساله دوم بعد از انقلاب شدند و درست در همين موقع برنامه نفوذ را کليد زدند.

اين کارشناس مسائل سياسي با بيان اين که محورهاي اساسي برنامه نفوذ مقابله با مباني و ايدئولوژي انقلاب بود، گفت: دشمنان انقلاب مي‌دانستند سد نفوذشان مباني و ارزش‌هاي انقلاب است که امام (ره) پايه‌ريزي کرده بودند.

کرمي بيان کرد: آنچه در ۱۸ تير ۷۸ يا "فتنه ۸۸" اتفاق افتاد محکي براي تجربيات نظام سلطه بود؛ قصد داشتند انقلاب‌هاي مخملي را که در کشورهاي ديگر به راه انداخته بودند در ايران هم تجربه خودشان را محک بزنند.

وي با بيان اين که در فتنه ۸۸ دشمن از ظرفيت‌هاي مختلف چند هزار سازمان مردم نهاد آموزش ديده استفاده کرد، گفت: منافقين، سلطنت‌طلب‌ها، دولت‌هاي آمريکا و اسرائيل و افرادي که در داخل کشور دچار عدم بصيرت شدند از عوامل پديد آورنده فتنه ۸۸ بودند.

اين کارشناس مسائل سياسي ادامه داد: ۲۲ سفارت‌خانه اروپايي که در ايران فعال بودند در فتنه ۸۸ اتفاقات را مخابره مي‌کردند، ديپلمات‌هاي آنها در اغتشاشات و راهپيمايي‌ها شرکت مي‌کردند و با به راه انداختن يک حرکت اجتماعي قصد عملياتي کردن برنامه‌ريزي ۲۰ ساله‌شان بودند.

کرمي با بيان اين که فتنه ۸۸ هم مانند هشت سال دوران دفاع مقدس براي انقلاب برکات فراواني داشت، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبري اشاره فرمودند مهار فتنه ۸۸ از الطاف الهي بود.

وي با بيان اين که "۹دي" مربوط به هيچ جناح يا گروه خاصي نيست، گفت: مردم در اين روز همه با هم آمدند و با رهنمودهاي حکيمانه و شجاعانه مقام معظم رهبري فتنه ۸۸ مهار شد.

اين کارشناس مسائل سياسي افزود: بصيرت خواص، مردم و بويژه جوانان يکي از عوامل مهمي بود که در فتنه ۸۸ به کمک نظام آمد و توانست فتنه‌گران را بر جاي خودشان بنشاند و انقلاب را در مقابل حوادث اين چنيني بيمه کند.

کرمي گفت: تضمين پيشرفت انقلاب، شناخت برخي از خواص بي‌بصيرت که در اين امتحان مردود شدند و دست‌شان براي ملت ايران رو شد، شناخت دشمن و نظام سلطه که قصد براندازي نظام را داشتند و هويدا شدن تاثير جايگاه، نفوذ و کلام مقام معظم رهبري در بين مردم از پيامدهاي مهم حماسه ۹ دي بود.

وي افزود: فتنه ۸۸ انسجام و وحدت دروني مردم را در ابتداي کار دچار خدشه کرد اما در ادامه افزايش وحدت مردم در ۹ دي تبلور پيدا کرد.

اين کارشناس مسائل سياسي با بيان اين که جريان نفوذ عامل بوجود آورنده فتنه ۸۸ بود، گفت: فتنه ۸۸ نقطه شروع تشديد تحريم‌ها عليه نظام در خارج از کشور شد.

کرمي گفت: دشمن و نظام سلطه با هويت ايراني و اسلامي ما مشکل دارد و به همين دليل مدام برنامه‌ريزي مي‌کند و از هر جايي که روزنه‌اي براي نفوذ پيدا کند قطعه ضربه خواهد زد.

وي اضافه کرد: دشمن اگر بتواند در حاشيه برگزاري انتخابات امنيت مردم را بر هم بزند و کاري کند که اتحادمان را فداي مسائل سياسي کنيم قطعا به پيشبرد نقشه دشمن در نفوذ کمک کرده‌ايم.


انتهاي پيام1026ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۴:۳۷

27 Dec 2019