۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۱۴۷۹۳
مادر شهید ابراهیم امینی درگفتگوباخبرنگارما:

تکفیری ها ترسوهایی هستند که فقط ادعای شجاعت دارند

حرف من به تکفیری های تروریست این است که شما تکفیری ها ترسو هایی هستید که فقط ادعای شجاعت دارید و انفجار و ترور خود را نشانه شجاعت خود می دانید.
تکفیری ها ترسوهایی هستند که فقط ادعای شجاعت دارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، امروز شاهد تشییع پیکر دو تن از شهدای هم استاني مان بودیم که در پی کسب معاش حلال بودند ودر حادثه تروریستی عراق به دست تکفیری ها ترور شدند، تکفیری هایی که به فرموده امام خامنه‌اي(مدظله العالی):" آن کسانی که بدون فهم، فهم حقیقت، بدون تقوا، جمعیت عظیمی از مسلمانان را از دین خارج می‌دانند، خارج می‌کنند، تکفیر می‌کنند این گروه‌های تکفیریِ نادان - حقیقتاً مناسب‌ترین صفت برای اینها نادانی است، اگرچه در آنها خباثت هم هست، اما جهالت مهمترین خصوصیت اینهاست."

شهيد ابراهیم امینی به همراه دیگر همرزمش صادق حسینی  شهيد اقتدار و عزت اقتصادی ايران نام گرفتند.


امروز مصادف است با روز عروج دو شهیدی که صبح روز شنبه سوم خرداد بر اثر بمب‌‌گذاری در مسیر خودروی حامل کارگران و مهندسان ایرانی شاغل در خط لوله انتقال گاز در شمال شرق بعقوبه در خاک عراق به شهادت رسیدند.

مادر شهید ابراهیم امینی در گفت و گو با خبرنگار مشکات برین اظهار داشت: ابراهیم 28 ساله و مجرد بود که در رشته ورزشی کشتی فعالیت داشت و بسیار خوش اخلاق و با ایمان بود چیزی جز احترام از او ندیدیم .


وی افزود: پسرم بسیار زحمتکش و خانواده دوست بود. او برای کسب روزی حلال به عراق رفته بود و کار جوشکاری در پروژه خط انتقال گاز ایران به عراق را انجام می داد که به دست تکفیری های بی دین به شهادت رسید.

مادر شهید درباره عزیمت او به بعقوبه عراق مي گويد: 3 دفعه برای کار جوشکاری به عراق رفته بود هر بار از نا امنی آنجا ابراز نگرانی می کردم ولی او در جواب می گفت "هدف من استفاده از هنر دستم برای دیگران و کسب رزق و روزی حلال است شما نگران نباش عمر دست خداست شکايتي ندارم".


مادر شهيد امینی با چشمانی پر از اشک اظهار کرد: ارزش شهادت فرزند من کمتر از شهدای دفاع مقدس نیست، تکفیری ها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران دست به هر کاری می زنند که تا شیعه و سنی  را به جان هم بیندازند.

وی بیان کرد: حرف من به تکفیری های تروریست این است"  فرزند من را با نامردی به شهادت رساندید ولی بدانید شما که دم از دین و قرآن می زنید هیچ وقت نمی توانید مسلمان باشید شما جایگاه خوار و خفیفی دارید و به خاطر حقارتتان مجبورید این طور شیعه کشی کنید شما تکفیری ها ترسو هایی هستید که فقط ادعای شجاعت دارید و با انفجار و ترور خود را شجاع می دانید.

انتهای پیام/ خ ز/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ن.ف
تروريست ها دوست صميمي من را با نامردي به شهادت رساندند نميدانم با اينكارشان به چه چيزي ميخواهند برسند. تا وقتي كه زنده هستم يادش هميشه در قلب من ميماند راهش رو ادامه ميدهم او هميشه بمن اموخت كه از استعداد خودم كه هنر نقاشي وموسيقي است در جاهاي مثبت وبراي رضاي خدا استفاده كنم.من به او افتخار ميكنم.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۸:۲۶

27 Dec 2019