۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۱۳۰۶۴

دستیابی به شبکه دیجیتال، آرزوی محقق نشده لردگانی ها/ مسولان اقدام کنند

با گذشت دو سال از قول مدیران رسانه ملی در استان، هنوز شهروندان لردگان خواستار پیگیری و راه اندازی سامانه دیجیتال لردگان شدند.
دستیابی به شبکه دیجیتال، آرزوی محقق نشده لردگانی ها/ مسولان اقدام کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، با پیگیری های انجام شده نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ، مسوولان  استانی و قول مساعد مديرکل صدا و سيماي استان قرار شد در پایان سال ۹۱ سامانه دیجیتال صدا و سیما این شهرستان راه اندازی شود.مدت زمان  دوسال است که از این قضیه می گذرد ولی تا کنون خبری از راه اندازی شبکه دیجیتال در این شهرستان نشده است.

شهرستان لردگان از جنوبی ترین شهرستان های چهارمحال و بختیاری و از نظر جمعیت و وسعت این شهرستان دومین شهرستان بعد از شهرکرد است .

 امروزه اثرات مخرب ماهواره ها و شبکه های غربی بر فرهنگ و جامعه اسلامی در کشورمان روز به روز نمایان تر شده و اشاعه فرهنگ و منش های غلط و بی اساس بر پیکره اسلام و فرهنگ این مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران را تهدید می کند و به دنبال آن مشکلات روحی و روانی برای خانواده ها علی الخصوص نوجوانان و جوانان بوجود می آورد.

قطعاً نصب گیرنده شبکه های تلویزیونی دیجتال صدا و سیمابهترین راهکار است و این امر در تمامی شهرستانها و استانهای کشور از جمله شهرستانهای همچوار مانند شهرکرد ، بروجن و حتی در برخی از روستاهای استانهای همجوار برقرار و نصب گردیده است .

اما متاسفانه شــهرستان لردگان علاوه برمحرومیت از سایر امکانات رفاهی و آسایشی و تفریحی، از داشتن شبکه های تلویزیونی دیجیتال بی نصیب مانده است و عدم توجه مسئولین به این موضوع منجر می شود که برخی مردم به سوی ماهواره ها کشانده شوند و از فرهنگ و منش ایرانی خود دور بمانند .

پیگیری های مردم و مسولان شهرستان لردگانی در رابطه با راه اندازه شبکه دیجیتال تا این لحظه بی ثمر بوده است و باید به انتظار نشست تا مسولان رسانه ملی در سال 93 چه اقداماتی اتخاذ می کنند.
انتهای خبر/ح
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محسن
... تو این دولـــت

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۶:۴۴

27 Dec 2019