۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۲۴۲۲۴
فرماندار شهرستان شهرکرد:

آرامش جامعه مدیون رهبر معظم انقلاب اسلامی است

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: امروزه امنیت و آرامش را در جامعه اسلامی ایران شاهد هستیم که به خاطر وجود رهبر انقلاب اسلامی ایران است.
آرامش جامعه مدیون رهبر معظم انقلاب اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز، حمید ملک پور فرماندار شهرستان شهرکرد، در یادواره شهیدان رجایی و باهنر که در هفشجان برگزار شد اظهار داشت: شهیدان رجایی و با هنر اسوه های هم دلی و هم زبانی بوده اند و امید است همه دولت مردان این دو بزرگوار را الگو برای اهداف خود بدانند.

وی تصریح کرد:سیاست های به کار رفته در دوره رئیس جمهور همه توفیقی و اقدامات خوبی بوده است که در دوساله اخیر با آن مواجه بوده ایم.

وی بیان داشت: در ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید روابط خوبی بین گروه ها وجود نداشت و فاصله بین آن ها زیاد شده بود که با تدبیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته احزاب سیاسی به یکدیگر نزدیک شدن و به یک نقطه حزب سیاسی رسیدند.

وی با اشاره به اینکه اکنون در نظام جمهوری اسلامی همه احزاب به یک نقطه مشترک رسیدند تصریح کرد: اهداف همه حزب های سیاسی نگه داشتن انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر عالی قدر است.

ملک پور با بیان اینکه در ابتدای دولت تدبیر و امید قیمت نفت بسیار کاهش یافته بود عنوان کرد: در سیاست های اقتصادی این دولت علی رغم کاهش قیمت نفت توفیقات خوبی به دست آمد و آرامش خاصی در بازار حکم فرما شد.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای همسایه مسائل داخلی، خارجی و سیاست تحمیل شده است اذعان داشت: خوشبختانه در کشور ما امنیت بسیار خوبی حکم فرما است و این امنیت را باید مدیون رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت دانست.

وی با تاکید بر اینکه در دوسال گذشته هر اقدامی صورت گرفت عجولانه بوده تصریح کرد: این دولت همه کارهای خود را در چارچوب نظام تنظیم و از خرد جمعی استفاده کرده است.

ملک پور یاد آور شد: دولت در زمینه سیاست منطقه ای و خارجی توفیقات خوبی را به دست آورد و هیچ کس هم حق ندارد موفقیت های نظام را به نام خود تمام کند.

انتهای پیام/۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۴:۰۰

14 Feb 2020