۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۴۷۱۹

روحانيون و مبلغان مذهبي، زبان گوياي پليس و بالهاي معنوي امنيت هستند

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: روحانيون و مبلغان مذهبي، زبان گوياي پليس و بالهاي معنوي امنيت هستند.
روحانيون و مبلغان مذهبي، زبان گوياي پليس و بالهاي معنوي امنيت هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سرهنگ شهريار حيدري معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري در جمع روحانيون و مبلغان مذهبي ماه مبارك رمضان ضمن تبريك اين ماه پر فيض و بركت به جايگاه تاثيرگذار روحانيت در تامين امنيت و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي در جامعه اشاره کرد و گفت: به دليل ارتباط نزديک روحانيت با مردم و آگاه سازي در زمينه پيشگيري و صيانت از آسيب هاي اجتماعي، اقدامات اثرگذاري از خود در جامعه برجاي گذاشته اند.

وي عدم آگاهي را مهمترين عامل گرفتار شدن افراد به ‌خصوص جوانان را در دام آسيب هاي اجتماعي دانست و گفت: كاهش معضلات اجتماعي در گرو نهادينه شدن فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر در جامعه است.

حيدري پيشگيري از جرايم و تأمين نظم و امنيت شهروندان را از راهبردهاي مهم پليس برشمرد و گفت: با همراهي روحانيون و با تلاش همه دستگاه‌هاي فرهنگي و استفاده از آموزه هاي اسلامي مي‌توان آسيب هاي اجتماعي را کاهش داد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري علما و روحانيون را زبان گوياي پليس در جامعه خواند و گفت: روحانيون و مبلغان مذهبي با ريشه يابي و آسيب شناسي اجتماعي مي توانند ياور پليس در ايجاد امنيت و آرامش شهر باشند.

حيدري با بيان اينکه نيروي انتظامي حافظ ارزش هاي اسلام و انقلاب است گفت: هرچه تعامل و همکاري پليس با روحانيون و مبلغان مذهبي تقويت شود نظم اجتماعي در جامعه بيشتر خواهد شد.

وي آگاهسازي خانواده ها و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي را با بهره گيري از ظرفيت مبلغين مذهبي در ماه مبارك رمضان يک ضرورت دانست و گفت: استفاده از روحانيون و مبلغين موجب مستحکم شدن بنيه هاي اعتقادي و ايجاد انگيزه جمعي جهت تلاش در اين مسير مقدس خواهد شد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان روحانيون و مبلغان مذهبي را بالهاي معنوي امنيت در جامعه خواند و گفت: خطيبان مساجد با ريشه يابي و آسيب شناسي اجتماعي مي توانند ياور پليس در ايجاد امنيت و آرامش در جامعه باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۴:۲۲

27 Dec 2019