۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۳۴۰۲۵
رئيس آتش نشاني شهر بروجن خبر داد

مانور ساعت صفر در بروجن برگزار شد

مسئول آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن از برگزاري مانور ساعت صفر به منظور ارزيابي ميزان آمادگي و عملکرد تيم هاي عملياتي خبر داد.
مانور ساعت صفر در بروجن برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل يزداني در گفت‌وگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: مانور ساعت صفر به منظور ارزيابي تيم هاي عملياتي پرسنل آتش نشاني شهر بروجن برگزار شد.

وي گفت: اين مانور ساعت يک بامداد با اعلام حادثه آتش سوزي در طبقه چهارم شهرداري بروجن آغاز و تيم هاي عملياتي آمادگي کامل خود را به نمايش گذاشتند.

يزداني ميزان آمادگي و عملکرد پرسنل آتش نشاني در اين مانور را خوب ارزيابي کرد و گفت: عمليات نيروهاي آتش نشاني در دو بخش اطفاء حريق و آب رساني به طبقه چهارم ساختمان شهرداري به وسيله ماشين هاي آتش نشاني انجام شد.

مسئول آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن با بيان اين که عمليات لوله گذاري و آب رساني در مانور ساعت صفر ظرف کمتر از ۱۲ دقيقه انجام شد، گفت: تخليه و خروج اضطراري مصدوم فرضي بخش ديگري از عمليات در اين مانور بود.

يزداني گفت: اميد است با مساعدت مسئولين لوازم و تجهيزات مورد نياز از جمله خودرو پيشرو، بالابر نجات، تشک نجات، شوتينگ( تونل نجات) و... براي آتش نشاني شهر بروجن فراهم شود.

وي با اشاره به اين که در حال حاضر شهر بروجن از يک ايستگاه مرکزي آتش نشاني واقع در بلوار معلم برخوردار است، گفت: ايستگاه شماره دو که ۸۰ درصد عمليات اجرايي آن نيز انجام شده در شهرک الهيه واقع شده تا بتواند مرکز شهر، شهرک فاطميه و الهيه را پوشش دهد.

يزداني در ادامه ضمن بيان اين که تمام شهرهاي شهرستان بروجن از ايستگاه آتش نشاني برخوردار هستند، گفت: در حوادث و حريق هاي احتمالي سنگين مرکز آتش نشاني شهر بروجن نيز آنها را پشتيباني مي کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۱:۳۰

27 Dec 2019