۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۲۹۷۱۵
رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي چهارمحال و بختیاری:

رشد اقتصادي پایین در شأن انقلاب اسلامي نيست

رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي چهارمحال و بختیاری در ئیئار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با فعالان اقتصادی گفت: رشد اقتصادي پايين در شأن انقلاب اسلامي نيست و باید با پيشه قرار دادن شعار سال بدون توجه به مسائل سياسي به سر و سامان دادن اقتصاد بپردازيم.
رشد اقتصادي پایین در شأن انقلاب اسلامي نيست
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد، اعضاي کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي در استان حاضر شدند و پاي صحبت‌هاي فعالان حوزه اقتصاد نشستند.

اين اعضاء از روز شنبه ميهمان استان چهارمحال و بختياري به ميزباني اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي هستند.

سید رضا نبوي رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان در این برنامه اظهار کرد: به نظر من مهم‌ترين کميسيون مجلس شوراي اسلامي اين کميسيون است و تشکر ويژه دارم از مجلس دهم که فعاليت خود را با بخش خصوصي آغاز کرد.

وي بیان داشت: نياز اوليه سرمايه‌گذاري امنيت است و اين مهم به برکت خون شهداء، امام راحل(ره)، رهبري، نيروهاي نظامي و انتظامي فرآهم شده است.

نبوی تاکید کرد: رشد اقتصادي پايين در شأن انقلاب اسلامي نيست و باید با پيشه قرار دادن شعار سال بدون توجه به مسائل سياسي به سر و سامان دادن اقتصاد بپردازيم.

وي در ادامه افزود: برخي قوانين دست و پاگير کشور هستند، اين مجلس بايد سنت‌شکني کند و قواعد زائد و فرسوده را حذف کند؛ همچنين قاچاق بلايي است به جان توليد که بايد فکري اساسي براي آن شود.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۰۷:۳۱

29 Dec 2019