۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۳۱۲۰۸
سرپرست تبليغات اسلامي اردل:

اقتصاد مقاومتي حرکتي است ملي به سوی جهاني شدن ايران

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي يعني پيروزي در تمام ميدان ها و حرکتي ملي در راستاي عظمت جهاني شدن ايران است.
اقتصاد مقاومتي حرکتي است ملي به سوی جهاني شدن ايران
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام حميد بهرامي سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل در جمع مردم ولايتمدار شهر اردل ضمن تسليت به مناسبت ايام سوگواري سيد و سالار شهيد حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و ۷۲ تن از ياران باوفايش گفت: اهميت امر به معروف و نهي از منکر و فروع دين آن قدر دراسلام و قرآن ازجايگاه رفيعي برخوردار است که بال هاي سعادت بشري و زير بناي ايمان از آن سرچشمه مي گيرد.

بهرامي قيام امام حسين (ع) را احياي دين اسلام و اصلاح جامعه و جاري کردن امر به معروف و نهي از منکر دانست و بيان کرد: ايشان بزرگترين منادي اصلاحات هم در مقام عمل و هم در مقام نظر است و هدف قيام ايشان اصلاح جامعه بود.

وي با بيان اينکه تحقق اقتصاد مقاومتي يعني پيروزي در تمام ميدان ها و حرکتي ملي در راستاي عظمت جهاني شدن ايران است افزود: صادرات نقش مهمي در گسترش اقتصاد مقاومتي دارد چراکه کشور از وابستگي به بي نيازي مبدل شده و مهمترين اصول صادرات رفع موانع صادرات، حمايت از کار فرمايان داخلي و خارجي، ثبات مشوق هاي صادرات، کيفيت سازي کالاهاي صادراتي و درج نام ايراني در کنار نام لاتين از اهم اصول صادرات است.

بهرامي با تاکيد بر نقش مهم مردم در تحقق اقتصاد مقاومتي گفت: مردم به عنوان مصرف گنندگان بايد با خريد کالاهاي ايراني، زمينه رونق توليدات داخلي را فراهم کنند.

وی از توليد کنندگان هم خواست با توليد کالاهاي با کيفيت و قابل رقابت با محصولات خارجي، به شکوفايي اقتصاد کشور کمک کنند.

سرپرست تبليغات اسلامي شهرستان اردل همچنين با اشاره به وظيفه مسئولان در تحقق شعار امسال گفت: دولت بايد با حمايت از توليدکنندگان و مصرف کنندگان زمينه را براي عملي شدن اقتصاد مقاومتي فراهم کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۳:۵۷

15 Feb 2020