:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مشاركت مردم مهمترين اصل در پيشگيري و مبارزه با جرائم است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۲۰۷۷۸
فرماندار شهرستان اردل:

مشاركت مردم مهمترين اصل در پيشگيري و مبارزه با جرائم است

بهترين روش براي محقق نمودن پيشگيري و مبارزه با جرائم افزايش سطح تعامل ميان مردم و دستگاههاي امنيتي مي باشد.
مشاركت مردم مهمترين اصل در پيشگيري و مبارزه با جرائم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جلسه كارگروه پيشگيري از وقوع جرم که صبح امروز در فرمانداري شهرستان اردل برگزار شد اظهار داشت: بخش مهمي از ارتباط جامعه با متوليان حفظ امنيت عمومي در گروه افزايش آگاهيهاي شهروندي و ايجاد يك فرهنگ پويا و ملي در جهت اعتماد جامعه به مسئولين مربوطه است به همين خاطر تاكيد بر مسائلي چون آموزش، تبليغات مثبت و اعتماد سازي كه مستلزم زمان ميباشد، امري ضروري و واجب است همچنانكه در مورادي از قبيل توسعه اقتصادي و سياسي نياز به مشاركت مردم اصل است.

نوذري افزود: در حوزه امنيت عمومي هم دولتمردان بايستي به اين امر توجه وافر داشته و نگرش خود را بر اين موضوع معطوف دارند كه از حداكثر ظرفيت امنيتي مردم و نهادهاي عمومي كشور استفاده نموده، تا ضمن كاهش هزينه هاي امنيتي، مردم با احساس مسئوليت بيشتري در اين امر مشاركت كرده و بتدريج بعنوان يك فرهنگ در جامعه نهادينه شود.

وي گفت: اصولاً امنيت و احساس امنيت در يك جامعه مستلزم همكاري و هماهنگي بين تمام ارگانهايي است كه در حد و اندازه خويش مي توانند در تدابير امنيت ملي يا اجتماعي تاثيرگذار باشند.

فرماندار اردل گفت: با توجه به تحولات سريع جوامع در زمينه هاي اجتماعي، سياسي، فرهنگي, اقتصادي و علمي ، روشهاي مدرن و نويني هم براي تحقق نظم و امنيت عمومي و پاسخگويي به مطالبات زندگي اجتماعي مردم ايجاد گرديده است. روشهايي كه بايد هم كارآمد و هم پاسخگوي نيازهاي افراد جامعه باشد. لذا براي ارتقاء شاخصهاي مختلف در نظم و امنيت عمومي بايستي دستگاههاي متولي ايجاد نظم و امنيت عمومي شناخت كامل از افراد جامعه داشته باشند و بالعكس افراد جامعه شناخت كاملي از اين دستگاهها و وظايف آنها، كه بهترين روش براي محقق نمودن اين شناخت، افزايش سطح تعامل ميان مردم و دستگاههاي امنيتي مي باشد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۶:۰۲

29 Dec 2019