۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۲۴۴۳۱
مسئول هيئت واليبال شهرستان اردل:

جشنواره واليبال نونهالان در اردل برگزار شد

مسئول هيئت واليبال شهرستان اردل گفت: جشنواره مسابقات واليبال نونهالان استان چهارمحال بختياري به ميزباني هيئت واليبال شهرستان اردل در سالن تختي و کوثر برگزار شد.
جشنواره واليبال نونهالان در اردل برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز، حسين نصيري مسئول هيئت واليبال شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبر نگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار داشت: جشنواره مسابقات واليبال نونهالان استان چهارمحال بختياري عصر روز جمعه راس ساعت ۱۵ با حضور ۱۰ تيم از سراسر استان به ميزباني هيئت واليبال شهرستان اردل در سالن تختي و کوثر شهر اردل برگزار شد.

نصيري فزود: اين مسابقات با انجام ۲۴ بازي در ۲ مجموعه ورزشي تختي و کوثر برگزار شد و در پايان تيم بروجن مقام اول، تيم فرخشهر مقام دوم و تيم فارسان الف مقام سوم را کسب کردند.

وي  در ادامه با اشاره به اهميت ورزش در ايجاد نشاط، سلامتي، تندرستي و پويايي جامعه گفت: ورزش علاوه بر ايجاد نشاط، سلامتي، تندرستي و پويايي در جامعه، زمينه فعاليت‌هاي مدني را جهت توسعه‌يافتگي جامعه ايجاد مي‌کند از اين‌رو کشورهاي توسعه‌يافته به نحو شايسته از اين امر بهره مي‌گيرند.

مسئول هيئت واليبال شهرستان اردل ضمن قدرداني از زحمات عباس رئيسي رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل گفت: بايد براي توسعه ورزش در اين شهرستان برنامه‌ريزي‌هاي خوبي صورت گيرد و با همدلي و تلاش در مسير تعالي و رشد ورزش در اين شهرستان گام برداشته شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۸:۲۱

30 Dec 2019