۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۳۱۵۴۱
امام جمعه شهر بن:

مسئولين با به کار بردن شعار" وَلا تُطِعِ الكافِرينَ" از هيچ دولتي نترسند

امروز در تمام جهان با ايده گيري از انقلاب اسلامي ايران در مقابل کفار و ظالمان مي ايستند ،امروز فليپين و بقيه کشور ها در مقابل آمريکا قد علم کرده اند و عملا و رسما ارتباط خودشان را با آمريکا قطع کرده اند.
مسئولين با به کار بردن شعار" وَلا تُطِعِ الكافِرينَ" از هيچ دولتي نترسند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي امام جمعه شهر بن در جمع راهپيمايان روز ۱۳ آبان گفت: شعار مرگ بر آمريکا همان شعار "يا لثارات الحسين" است و مرگ بر آمريکا يعني ايستادگي، مقاومت، شهادت ،حمايت از آبرو و ناموس در مقابل تجاوزگرهاي آمريکا ،مرگ بر آمريکا و مرگ براسرائيل يعني اينکه ابا عبدالله هم شعارش را  وَلا تُطِعِ الكافِرينَ وَالمُنافِقينَ" قرار داده است و مسلمان انقلابي و مومن هيچگاه تحت امر و زير ظلم قرار نمي گيريد و هميشه در مقابل با ظلم و ستيز و در حال جنگ و جهاد است.

وی ادامه داد: مومن عزت و آبروي خودش را هيچگاه زير سلطه آمريکایی هاي قرار نمي دهد، رهرو سيد الشهدا است.

میرافضلی بیان داشت: در اين روز بزرگ بيني آمريکا به خاک ماليده شد و در دنيا معلوم شد که آمريکا توان و قدرت گذشته را ندارد و تسخير و حضور در اين لانه جاسوسي، براندازي يک کودتا بزرگ را در کشور به دنبال داشت.

امام جمعه بن تاکید کرد: امروز در تمام جهان با ايده گيري از انقلاب اسلامي ايران در مقابل کفار و ظالمان مي ايستند، فليپين و بقيه کشور ها در مقابل آمريکا قد علم کرده اند و عملا و رسما ارتباط خودشان را با آمريکا قطع کرده اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه گاهي در درون کشور خودمان مشاهد مي کنيم که بعضي نواها شنيده مي شود که انسان را ناراحت مي کند، افزود: مقام معظم رهبري فرمودند؛ خيلي ها بودند که سر به را ه شدند اما اينها دچار آلودگي شدن و امروز بحث هاي از سازش دارند مطرح مي کنند و اينها دنيا طلب و مصلحت طلب شده اند و امروز مشاهده مي کنيم حرفهايي از حضرت امام خميني (ره) نقل ميکنند که در خاطرات دو نفري با امام ثبت شده است.

میرافضلی ادامه داد: امروز در بعضي از اين خاطرات دو نفري با امام که بعد از ۳۷ سال بروز پيدا کرده است بعضا افراد مي گويند اگر امام بود امروز سازش ميکرد و عقب نشيني ميکرد.

امام جمعه بن افزود: اما چرا بايد بگوييم مرگ بر امريگا دو دليل وجود دارد، يک خباثت هاي آمريکا قبل از انقلاب اسلامي بوده و تا بعد از انقلاب اسلامي ادامه پيدا کرد تا امروز هم ادامه دارد، دوم بحث دشمني عملي آنها با اسلام است، امروز فساد ها و تمامي گناه ها و محرمات از دل آمريکا آغاز مي شود و اين فساد يک روز توسط دست اين جوان هاي مومن انقلابي ريشه کن خواهد شد و اين خانه سست کم کم دارد متذلذل مي شود و نابود مي شود و لذا اين نداي مرگ بر امريکاي ما هيچ وقت از ما جدا نخواده شد.


انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۱:۰۶

26 Dec 2019