۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۰۰۴۶
با حضور وزیر دفاع

نسل جدید موشک‌های نقطه‌زن زمینی و دریایی با نام «مبین» رونمایی شد

موشک فاتح مبین، نسل جدید موشک‌های نقطه‌زن زمینی و دریایی با سر جستجو گر پیشرفته و هوشمند در آستانه 31 مرداد سالروز صنعت دفاعی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد.
نسل جدید موشک‌های نقطه‌زن زمینی و دریایی با نام «مبین» رونمایی شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ نسل جدیدی از موشک به نام فاتح مبین مجهز به جستجوگر پیشرفته و هوشمند با قابلیت نقطه زنی در زمین و دریا توسط متخصصان و دانشمندان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع با موفقیت آزمایش و در آستانه ۳۱ مرداد سالروز صنعت دفاعی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی و وارد چرخه تولید شد.

تخصصان متعهد و توانمند سازمان هوافضای وزارت دفاع با تلاش جهادی و شبانه روزی توانستند با به حداقل رساندن زمان ایده تا محصول، در زمانی کوتاه و متناسب با نیاز عملیاتی نیروهای مسلح ، موشک چابک، رادارگریز، تاکتیکی و نقطه زن فاتح مبین را طراحی، نمونه سازی و با موفقیت تست و آزمایش کنند.

وشک فاتح مبین براساس فن آوری های پیشرفته بومی طراحی و ساخته شده و قادر است در همه ساعات شبانه روز و شرایط محیطی و جنگ الکترونیک دشمن، اهداف خاص مورد نظر را در روی زمین و دریا تشخیص داده و مورد اصابت قرار دهد.

موشک فاتح مبین صددرصد داخلی و توسط دانشمندان وزارت دفاع ساخته شده و مراحل طراحی، تولید، زیرساخت ها و آزمایش های آن کاملا بومی است.

این موشک قابلیت دارد از تمامی موانع و سدهای ضدموشکی که برای تضعیف قدرت بازداندگی طراحی می شود عبور کند.

با ورود این موشک به چرخه تولید، گام بلندی در افزایش قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی برداشته خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۴۹

27 Dec 2019