۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۳۱۳۱۶

ضرورت استفاده از ظرفيت روحانيت در پيشبرد امور کتابخانه ها

مديرکل نهاد کتاب خانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري گفت: استفاده از ظرفيت روحانيت در پيشبرد امور کتابخانه ها ضرورت داشته و بايد ارتباط خود را با روحانيون و ائمه جمعه و جماعات افزايش داد.
ضرورت استفاده از ظرفيت روحانيت در پيشبرد امور کتابخانه ها
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ فرهاد خليل مقدم مديرکل کتابخانه هاي عمومي چهارمحال و بختياري در جلسه شوراي اداري اداره کل کتابخانه هاي عمومي استان به برگزاري شايسته هفته کتاب تأکيد کرد.

وي برگزاري شايسته هفته کتاب را مهم عنوان کرد و افزود: تلاش خواهيم کرد برنامه امسال را با شيوه اي متفاوت و توجه ويژه به بحث کيفي سازي اين برنامه اجرا نماييم، چراکه اعتقاد داريم کتابداران شايسته بهترين ها هستند.

خليل مقدم بر برگزاري جلسات انجمن اشاره کرد و گفت: برگزاري جلسات انجمن براي انجام امور کار گشا است وي پراکنده کاري و انجام کارهاي بي برنامه را ابتر دانست و تأکيد کرد بايد پشت سر قانون عمل کرده و بر اساس بخشنامه ها کارها را دنبال کنيم چرا که زماني که پشت سر قانون حرکت مي کنيم قانون مار ا حمايت مي کند.

وي نيازسنجي صحيح روساي شهرستان ها از اقلام مورد نياز کتابخانه ها را بسيار با اهميت عنوان کرد و گفت: توزيع تملک دارايي سرمايه اي کتابخانه هاي استان براساس اعلام نياز روساي شهرستان ها به استناد نظر مسئولين کتابخانه ها انجام خواهد شد پس شايسته است که در اين خصوص دقت نظر داشته و به کتابخانه ها سرکشي منظم داشته باشيد.

مديرکل کتابخانه هاي عمومي استان در ادامه سخنان خود بر حفظ بيت المال و رعايت اصل صرفه جويي تأکيد کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۰۰

29 Dec 2019