۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۲۶۹۱۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نگذاريم فتنه گران خدشه اي به نظام اسلامي وارد کنند

امام جمعه شهرکرد گفت: بايد در محور ولي‌فقيه باشيم که متاسفانه امروزه از راه‌ها، ترفندها و فتنه‌هاي مختلف سعي در تخريب ايشان دارند فتنه‌هايي که با مخدوش کردن فضاي جامعه مي‌خواهند حق مشخص نشود.
نگذاريم فتنه گران خدشه اي به نظام اسلامي وارد کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر حجت السلام والمسلمين محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اظهار کرد: انتقال تجربيات خوب بازنشستگان رزم و جهاد به جوانان ضرورت دارد چرا که آن ها مي توانند در زندگي از تجربيات شما استفاده کنند.

نکونام تصريح کرد: مهم‌ترين دغدغه‌اي که در حال حاضر فکر دلسوزان نظام و انقلاب را به خود مشغول کرده است آسيب ديدن دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران است
وي ادامه داد: ما نبايد بگذاريم آفات به جان انقلاب بيفتد يا عواملي که باعث پيروزي انقلاب اسلامي شد و دوران دفاع مقدس را به‌وجود آورد رنگ ببازند.

نکونام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري مبني بر اينکه مبادا انقلاب استحاله شود بيان داشت: اينکه يکي به سمت اصولگرايان برود و ديگر به سمت اصلاح‌طلبان مي‌تواند از يک منظر آفت به‌شمار رود چراکه باعث تفرقه‌اندازي و دور کردن امت اسلامي از شاخص اصلي انقلاب خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه، اگر تشکل‌هاي شکل گرفته در کشور همگي حول يک محور باشند ايرادي ندارد بيان داشت: اگر اين احزاب و گروه‌ها مختلف باشند باعث تشتت در جامعه خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه راه ما بايد راه ائمه اطهار باشد تصريح کرد: اگر مي‌خواهيم پاسخ خوب و راضي‌کننده به دغدغه‌هايمان بدهيم نبايد از راه ائمه اطهار فاصله بگيريم.

نماينده ولي‌‌فقيه در چهارمحال و بختياري به شناختن حق و محکم ايستادن زير پرچم حق اشاره کرد و گفت: و با الفاظ زيبا و پر رنگ و لعاب واقعيات را در پس پرده پنهان مي‌کنند.

نکونام خاطر نشان کرد: اعتدال به معناي واقعي کلمه چيست و کدام است، اعتدال يعني تدبير و عقلانيت اما اينکه در پس اين اعتدال و عقلانيت چه چيزي دنبال مي‌شود بصيرت مي‌خواهد.

وي يادآور شد: هميشه و همه جا بايد مراقب فتنه گران بود چراکه در فتنه ارزش‌ها کنار زده مي‌شوند و با ادبيات به ظاهر خوب گاهي کلاه سرمان مي‌رود.

نماينده ولي‌‌فقيه در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينک اين روزهاي بحث برجام در کشور بازار داغي دارد و اينکه چقدر براي اين موضوع تبليغ مي‌شود و حتي شاهد هستيم که در گوشه و کنار شهر جشن‌هايي نيز برگزار مي‌شوند تاکيد کرد: بايد آگاه باشيم که ما در برجام چه به‌دست آورديم که جشن مي‌گيريم و اين بصيرت مي‌خواهد.

وي افزود: در اين شرايط مقداري از تحريم‌ها برداشته شده‌اند، چند قلم جنس مي‌توانيم تامين کنيم و... اما دقت کنيم چه چيزهايي از دست داده‌ايم، چند سانتريفيوژ از دست داديم، چند شهيد در راه انرژي هسته‌اي داديم، قلب راکتور اراک بيرون آورده شد که فقط دوسال طول خواهد کشيد که دوباره سر جايش قرار داده شود، جلو رشد علم و فناوري ما گرفته شد.

نماينده ولي‌‌فقيه با تاکيد بر اينکه اگر بگوييم با اجرايي شدن برجام فشارها تمام خواهند شد اشتباه است بيان داشت: تازه اول اعمال فشار از جانب کشورهاي استعماري است و حل مشکلات اقتصادي کشور در گرو برداشتن تحريم‌ها نيست بلکه منوط به تلاش و کوشش در داخل کشور و توجه ويژه به اقتصاد مقاومتي است.

وي به انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري اشاره کرد و گفت: اگر در انتخابات فضا آلوده شود فتنه ايجاد خواهد شد و ما نبايد بگذاريم اين فتنه دوباره در کشور زنده شود.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۹:۴۴

21 Feb 2020