۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۳۳۵۷۶
از ابتداي دي ماه سال جاري تاکنون

مردم بروجن 140 ميليون تومان به جشن نيکوکاري کمک کردند

مدير کميته امداد امام خميني (ره) بروجن گفت: مردم اين شهرستان از ابتداي دي ماه سال جاري تاکنون 140 ميليون تومان به جشن نيکوکاري کمک کردند.
مردم بروجن 140 ميليون تومان به جشن نيکوکاري کمک کردند
به گزارش جهانبین، محمدررضا هادي در گفت‌وگو با خبرنگار کلار با اشاره به اين که جشن نيکوکاري امسال از دي ماه آغاز و تا پايان سال ادامه دارد، گفت: از اوايل دي ماه تا به امروز يک ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال مردم شهرستان بروجن در جشن نيکوکاري کمک کردند.

وي با بيان اين که زنگ جشن نيکوکاري ۱۸ اسفند به صورت نمادين در مدارس نواخته مي‌شود، گفت: نوزدهم و بيستم اسفند در سطح شهر و مصلي‌هاي نماز جمعه جشن احسان و نيکوکاري برگزار مي‌شود.

هادي گفت: مردم شهرستان بروجن مي‌توانند در روزهاي هجدهم، نوزدهم و بيستم اسفندماه کمک‌هاي خود را اهدا کنند.

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بروجن ضمن بيان اين که پيش تر روز و هفته خاصي را به جشن نيکوکاري اختصاص مي‌داديم، گفت: امسال بنابر تحول و برنامه‌ريزي که انجام شده جشن احسان و نيکوکاري از دي ماه آغاز و تا آخر سال هم ادامه دارد.

هادي هدف از برگزاري جشن نيکوکاري را ترويج فرهنگ نوع‌دوستي در جامعه دانست و گفت: مشارکت مردم خير و نوع‌دوست همچون هميشه مي تواند در رفع نيازهاي نيازمندان کمک و آثار بسيار مثبتي را به دنبال داشته باشد.

وي اضافه کرد: باتوجه به نزديکي پايان سال و فرارسيدن سال نو دستگيري از نيازمندان در حقيقت تقسيم شادي و نشاط همگاني است که بدون شک اجر و پاداش فراواني را نيز نزد خداوند متعال خواهد داشت.

هادي در ادامه با اشاره به برگزاري جشنواره قرآني شهداي مقاومت در روز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه، گفت: در هفته احسان و نيکوکاري جشنواره قرآني شهداي مقاومت به ميزباني شهرستان بروجن برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اين که شهرستان‌هاي کيار، اردل، ميانکوه، ناغان و کوهرنگ در جشنواره قرآني شهداي مقاومت شرکت مي‌کنند، خاطرنشان کرد: ۱۳۰ نفر از دانش آموزان و هنرآموزان کانون‌ها در اين جشنواره حاضر مي‌شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۸:۳۳

29 Dec 2019