۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۱۰۳۳۷
استاندار جدید درجمع فعالان ستادهای روحانی مطرح کرد

از اصولگرایان معتدل هم در پست‌های مدیریتی استان بهره می‌گیرم

قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری :در حالی که من استاندار اصلاحاتی هستم اما استاندار تفکر اصلاحات نشدم و برای همه جریان‌ها معتدل و دلسوز جایگاه و مقام قائل هستم.
از اصولگرایان معتدل هم در پست‌های مدیریتی استان بهره می‌گیرم
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی در دیدار با ستادهای مردمی حسن روحانی در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: قرار گرفتن هرچیزی در جای خود مصداق اعتدال و عدالت است و هرچه غیر از آن باشد، تندروی نامیده می‌شود.

وی با بیان اینکه «اعتدال» شعار اصلی دولت یازدهم است، ادامه داد: اعتدال دستور صریح رئیس جمهور است و من به عنوان استاندار باید اقدامات و برنامه‌های خود را بر اساس آن قرار دهم.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت بهره‌گیری از همه نیروهای توانمند و کارآمد استان تأکید کرد و افزود: خط مشی من اعتدال است و در این راستا به تاسی از سخنان دکتر روحانی از اصولگرایان معتدل هم در پست‌های مدیریتی استان بهره می‌گیرم.

سلیمانی، سامان‌دهی معیشت مردم را از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: این در حالی است که تحت تاثیر فشار احزاب و تشکل‌ها و قومیت‌ها نمیتوان امور استان را به نحو درستی پیش برد و به معیشت مردم رسیدگی کرد.

وی تصریح کرد: برهمین اساس از همه فعالان سیاسی می‌خواهم که صبر پیشه کنند و بگذارند تا امور استان و انتصاب‌ها با آرامش و بی‌حاشیه فرایند خود را طی کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه من استاندار همه مردم استان هستم، اظهار کرد: در حالی که من استاندار اصلاحاتی هستم اما استاندار تفکر اصلاحات نشدم و برای همه جریان‌ها معتدل و دلسوز  جایگاه و مقام قائل هستم.

سلیمانی خاطرنشان کرد: استاندار یک استان باید جامع‌نگر باشد و در تقویت و حفظ وحدت و پیوند جریان‌ها و گروه‌های مختلف بتواند نقش مهمی ایفا کند.

وی با اشاره به شاخص‌های یک مدیر توانمند و کارآمد، گفت: در انتصاب مدیران استان تلاش می‌کنم تا افرادی انتخاب شوند که از کارایی، تخصص و تجربه لازم برخوردار بوده و به مشی اعتدال پایبند باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همچنین در انتصاب نیروها و رشد و توسعه استان به توازن منطقه‌ای و آمایش سرزمین توجه ویژه‌ای دارم.

سلیمانی در پایان ایجاد وحدت و انسجام در استان را در اولویت برنامه‌های خود دانست و عنوان کرد: تلاش برای رشد و توسعه استان، جذب سرمایه‌گذار و انجام کارهای عمرانی و اقتصادی از دیگر این اولویت‌هاست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۴:۱۵

10 Feb 2020