۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۱۹۹۸۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری:

هزار و 400 میلیارد ریال به حوزه مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از اختصاص هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال برای حوزه مدیریت بحران این استان خبر داد.
هزار و 400 میلیارد ریال به حوزه مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز گودرز امیری در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گفت: در یک سال گذشته، این مبلغ، برای اجرای ۴۰۰ پروژه در حوزه مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.

وی افزود: در پنج سال قبل از فعالیت دولت یازدهم، تنها ۵۱۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های عمرانی مربوط به حوزه مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته بود.

امیری تصریح کرد: در سال ۱۳۹۲، تا قبل از فعالیت دولت تدبیر و امید ۲۴۰ میلیارد ریال برای مدیریت شهری در چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در یک سال گذشته با تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه مسئولان استان، ۳۰۰ میلیارد ریال به حوزه مدیریت شهری اختصاص پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته، ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی برای آماده سازی و تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر در شهرهای چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

امیری اظهار کرد: براساس توافق‌های صورت گرفته در این زمینه، قرار شده تا برابر بهای آماده سازی زیرساخت‌های مسکن مهر در شهرهای چهارمحال و بختیاری، اداره‌کل راه و شهرسازی استان نسبت به واگذاری زمین به شهرداری‌ها اقدام کند.

وی افزود: تا پایان ماه جاری، قرار شده تا تمامی مطالبات شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری از دولت استخراج، جمع‌بندی و ارائه شود تا اداره‌کل راه و شهرسازی استان نسبت به واگذاری زمین در ازای آن، اقدامات لازم را اجرایی و عملیاتی کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در نیمه نخست امسال، ۶۷ دستگاه انواع ماشین‌‌آلات عمرانی و خدماتی به شهرداری‌های استان واگذار شده و طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، تا پایان امسال، ۴۳ دستگاه دیگر نیز به آنان واگذار می‌شود.

امیری گفت: در سال گذشته ۵۵ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری واریز شده و از ابتدای امسال تاکنون نیز ۱۷۰ میلیارد ریال به آنان پرداخت شده که از این مبلغ، ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و بقیه از محل مالیات بر ارزش افزوده، تأمین شده است.

وی تأکید کرد: در پنج سال قبل از دولت تدبیر و امید، هیچ ماشین‌آلاتی به دهیاری‌های چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا نکرده و این در حالیست که از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ دستگاه انواع ماشین‌الات به دهیاری‌های این استان واگذار شده و طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، تا پایان سال نیز ۸۳ دستگاه دیگر اختصاص پیدا می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: برای اجرای طرح‌های هادی روستایی در استان طی سال ۱۳۹۱ حدود دو میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال، در سال ۱۳۹۲ برابر ۳۴ میلیارد ریال و امسال، تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قرار داده شده است.

وی مشارکت مردم با دولت در اجرای طرح‌های عمرانی روستایی را ضروری و مؤثر اعلام و تصریح کرد: دولت برای زیرسازی معابر و آسفالت، به میزان مشارکت مردم، قیر اختصاص می‌دهد.

امیری اظهار کرد: دولت برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی در چهارمحال و بختیاری و تأمین قیر مورد نیاز برای آسفالت و روکش آسفالت معابر روستایی در سال جاری، برابر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته و با پیگیری‌های مسئولان استان، تا پایان امسال، ۷۰ میلیارد ریال دیگر به حساب دهیاری‌ها واریز می‌شود.

وی از تأمین قیر یارانه‌ای به ارزش ۶۵ میلیارد ریال برای شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری در یک سال گذشته خبر داد و بیان کرد: شهرداری‌ها نیز به همین اندازه سهم آورده خود را تأمین کرده‌اند و امسال تحول بزرگی در معابر شهری این استان رخ می‌دهد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۶:۵۰

29 Dec 2019