۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۳۳۵۶۷
در آستانه پایان سال

کمپين چهارشنبه سوري بدون مواد منفجره در کوهرنگ راه اندازي شد + تصاوير

پويش آخرين کمپين آخر سال با اهداف کاهش آسيب‌هاي چهارشنبه سوري و بازگشت به فرهنگ‌ زيباي ايراني و ارائه روش‌هاي شاد و سالم براي برگزاري يک دور همي شاد در سطح شهرستان کوهرنگ به همت سپاه کوهرنگ آغاز به کار کرده است.
کمپين چهارشنبه سوري بدون مواد منفجره در کوهرنگ راه اندازي شد + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مديران ادارات و مردم شهرستان کوهرنگ حمايت خود را از کمپين چهارشنبه سوري بدون مواد منفجره اعلام کردند.

سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ، علي بدري بابادي معاون فرماندار کوهرنگ، فرزاد حسيني بخشدار مرکزي، تقي غيبي مدير کميته امداد کوهرنگ، فيروز طاهري معاونت تربيت بدني و پرورشي آموزش پرورش کوهرنگ، لطفعلي چراغپور مدير منابع طبيعي و آبخيزداري کوهرنگ، ابراهيمي مدير اداره گاز کوهرنگ، عليداد خدادادي مدير اداره ارشاد کوهرنگ، مجيد لهرابيان مدير آب و فاضلاب روستايي کوهرنگ، حجه الاسلام جمال‌پور امام جماعت چلگرد، قوام فتاحي مدير امور عشاير کوهرنگ، سرگرد انتظامي‌نيا جانشين فرماندهي نيروي انتظامي کوهرنگ، رضايي مدير ثبت و اسناد کوهرنگ و بسياري ديگر از مردم در اولين قدم به اين کمپين پيوستند.

پويش آخرين کمپين آخر سال با اهداف کاهش آسيب‌هاي چهارشنبه سوري و بازگشت به فرهنگ‌ زيباي ايراني و ارائه روش‌هاي شاد و سالم براي برگزاري يک دور همي شاد در سطح شهرستان کوهرنگ و به همت فرماندهي سپاه کوهرنگ آغاز به کار کرده است.

مردم کوهرنگ پس از شهادت 16 آتشنشان در حادثه پلاسکو، کمپين "نه به چهارشنبه‌سوري آخر سال" را راه اندازي کرده اند تا شايد امسال آتشنشان‌ها در روز پرحادثه پايتخت و ساير شهرهاي کشور، در عمليات هاي پرخطر کمتر حضور پيدا کنند.

مردم کوهرنگ در عهدي نانوشته با شهداي آتشنشان خود، اين قول را به آتشنشان ها و خانواده هاي شهداي آتشنشان داده اند که مراسم چهارشنبه سوري آخر سال را با کمترين خطر برگزار کنند و به نوعي به خطرهاي چهارشنبه سوري "نه" بگويند.

سرهنگ نظري فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در همين موضوع به خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: هيچکس حتي کساني که از مواد محترقه استفاده مي‌کنند، دل خوشي از اين مواد خطرناک ندارند، ما فقط به دنبال اين هستيم که امسال در کنار هم يک چهارشنبه سوري سراسر شادمانه داشته باشيم و با هم بدون استفاده از مواد محترقه از اين آيين زيبا لذت ببريم.

علي بدري بابادي معاون فرماندار کوهرنگ هم گفت: با توجه به فرا رسيدن چهارشنبه آخر سال و افزايش آسيب ديدگان آخر سال، در جهت کاهش آسيب‌هاي جسمي به  کودکان و نوجوانان حرکت کنيم؛ رسيدن به شادي درست مبتني بر فرهنگ اصيل اسلامي- ايراني، حرکتي مردمي و خيريه است.

تقي غيبي مدير کميته امداد کوهرنگ هم بيان داشت: جداي از تحريم مواد محترقه، بايد هدف کمپين همياري با کودکان محروم و بي‌بضاعت به هر نوع ممکن است؛ مردم شريف کوهرنگ توجه داشته باشند کمک‌هاي مادي آنها به هر مقدار و در حد توانايي‌هايشان ولو از نظر ظاهري کم، ارزش معنوي بسيار زياد و بالا خواهد داشت.

وي گفت: پس بياييد همگان در اين امر فرهنگي و خير و بشر دوستانه سهيم باشيم و از فرهنگ مهرورزي جشن چهارشنبه سوري حمايت کنيم.

فيروز طاهري معاون پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش کوهرنگ هم اظهار کرد: يکي از اهداف برگزاري جشن‌ رسيدن فرد به شادي و خشنودي است و چه خشنودي بالاتر از مشاهده لبخند فردي است که به کمک ما نياز دارد، پس بياييد به جاي خريد مواد منفجره در چهارشنبه سوري با کمک مالي هرچند کم… جرقه‌اي بزرگ‌تر از ترقه در دل نيازمندان ايجاد کنيم.

به گزارش کوهرنگ خبر، اکنون که بحث کمپين "نه به چهارشنبه آخر سال" مطرح شده است، مي توان انتظار داشت که چهارشنبه سوري کم خطر تري را پشت سر گذاريم.








انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۴:۵۷

29 Dec 2019