۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۱۷۱۸۷

رئيس جدید اداره اوقاف و امورخيريه بروجن معرفي شد

رئيس اداره اوقاف وامور خيريه شهرستان بروجن صبح امروز در مراسمي معرفي و منصوب شد.
رئيس جدید اداره اوقاف و امورخيريه بروجن معرفي شد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، صبح امروز در آييني با حضور مسئولان استاني و شهرستاني حجت الاسلام نصرا... سلیمانی به عنوان رئيس جديد اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان بروجن معرفي و منصوب شد.

امام جمعه شهر بروجن در اين آيين گفت: اگر مديريت ضعيف باشد که بوي اختلاف بدهد ظرفيت هاي فرهنگي، مذهبي و معنوي نه تنها فرصت واقع نمي شود بلکه ممکن است که ضربه و آسيب هم وارد کند.

حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان با اشاره به آيه شريفه ۵۵ سوره يوسف تصريح کرد: مدير هم بايد حفيظ، نگهبان و امانت دار خوبي باشدو هم اين که عليم باشد.

وي با بيان اين که مدير بايد دانش هاي مديريتي داشته باشد گفت: توانمندي مديران در زمان بروز بحرانها مشخص مي شود.

حجت الاسلام محسن غلاميان رئيس سابق اداره اوقاف و امور خيريه بروجن هم در اين مراسم با اشاره به اين که ۹۸ امامزاده در استان چهارمحال و بختياري داريم گفت: امام زاده حمزه علي (ع) در بلداجي به عنوان امام زاده شاخص در استان انتخاب شده است.

وي با بيان اين که پنج ميليارد ريال اعتبار براي اين امام زاده پيش بيني شده است گفت: سرويس هاي بهداشتي اين امام زاده در حال ساخت است که بين ۸۰ تا ۱۲۰ سرويس بهداشتي در خدمت زائرين قرار مي گيرد.

وي گفت:محوطه سازي امام زاده سلطان ابراهيم سر پير و پرده برداري از گنبد مطهر امام زاده علي ابن احمد(ع)در دهه کرامت از ديگر خدمات صورت گرفته در طي اين چند سال است.

مدير جديد اداره اوقاف بروجن هم در اين مراسم وقف را از مصاديق بارز نيکوکاري و راز جاودانه شدن انسانها عنوان کرد.

 حجت الاسلام نصرالله سليماني سابقه ۱۲ سال خدمت در جهاد کشاورزي شهرستان بروجن را در کارنامه خود دارد.

در اين مراسم حجت الاسلام نصرالله سليماني به عنوان مدير جديد اداره اوقاف بروجن معرفي و از زحمات حجت الاسلام محسن غلاميان رئيس سابق اين اداره قدرداني شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۸:۴۴

29 Dec 2019