۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۶۵۸

26 طرح عمران شهری در چهارمحال و بختیاری در دست تهیه است

26 طرح عمران شهری در چهارمحال و بختیاری در دست تهیه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از ایرناˈصغری محمد علیزادهˈ افزود:طرح جامع شهرهای فرادنبه، بلداجی، شلمزار، چلگرد و اردل در مرحله ابلاغ به شهرداری ها برای اجرا قرار دارد.

وی اظهار داشت: پیش بینی می شود ابلاغ طرح جامع این شهرها تا دوماه آینده انجام شود .

محمد علیزاده تصریح کرد: طرح جامع شهرهای سورشجان، گهرو و هفشجان نیز برای تصویب نهایی در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در دست بررسی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: طرح جامع لردگان نیز بدلیل مشخص نبودن الحاق روستاهای شیرانی و خاردان به این شهر هم اکنون در استانداری در حال بررسی است .

محمدعلیزاده ادامه داد: طرح جامع- تفصیلی شهرهای طاقانک، کیان، نافچ، سودجان، سفید دشت، آلونی، مال خلیفه، باباحیدر، نقنه و گندمان نیز با متوسط پیشرفت 70 درصد در دست تهیه و تدوین است .

به گزارش ایرنا، در طرح جامع کلیات و در طرح های تفصیلی جزییات برنامه ریزی های شهری نظیر خیابان بندی ، کوچه و بن بست ها نیز پرداخته می شود .

رییس اداره نظارت اداره کل راه وشهرسازی استان در ادامه از تهیه هشت طرح تفصیلی شهری در استان خبرداد و گفت: طرح جامع شهرهای ناغان، بن، چلگرد، هفشجان، فرادنبه، جونقان و فارسان نیز با متوسط پیشرفت 60 درصد در دست تهیه است .

صغری محمد علیزاده با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر سامان 90 درصد پیشرفت داشته است، افزود: این طرح تا یک ماه آینده توسط استانداری به شهرداری سامان ابلاغ می شود .

وی درادامه افزود: هم اکنون طرح جامع شهرهای شهرکرد، بروجن، فرخشهر، فارسان و جونقان، ناغان و بن به شهرداری های مربوطه ابلاغ شده است.

علیزاده تصریح کرد: طرح تفصیلی شهرهای بروجن، شهرکرد و فرخشهر نیز مصوب شده و آماده عملیاتی شدن است .

به گفته علیزاده اعتبار اختصاص یافته برای تهیه طرح های جامع و تفصیلی استان بین 220 میلیون تا یک میلیارد و 400 میلیون ریال با توجه به وسعت طرح متغیراست .

به گزارش ایرنا، افق طرح های توسعه و عمران شهری در چهارمحال و بختیاری حدود 15سال در نظر گرفته می شود .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۳:۵۲

29 Feb 2020