۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
کد مطلب : ۳۹۵۶۰
سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان لردگان:

نفوذ فرهنگی از حربه‌های دشمن برای ضربه به نظام است

يکي از مسائلي که همواره دشمن به وسیله آن به‌دنبال ضربه زدن به‌ نظام است، نفوذ فرهنگي است و مسئولان هيئت‌ها بايد بسيار مراقب حرکت‌هاي مذبوحانه دشمن و رخنه در مسائل مذهبي باشند.
نفوذ فرهنگی از حربه‌های دشمن برای ضربه به نظام است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ احمدرضا خدري، سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان لردگان در برگزاري نشست هم‌انديشي با موضوع آسيب‌ها و تهديدهاي هيئت‌هاي مذهبي با شوراي هيئت‌هاي مذهبي اين شهرستان گفت: يکي از مسائلي که همواره دشمن به‌دنبال ضربه زدن به‌ نظام است، نفوذ فرهنگي است و مسئولان هيئت‌ها بايد بسيار مراقب حرکت‌هاي مذبوحانه دشمن و رخنه در مسائل مذهبي باشند.

وي افزود: مسئولان هيئت‌ها بايد با مسائلي همچون پاسخ‌گويي به شبهات، فرقه‌ها و نحله‌هاي نوظهور، نقش فرهنگ در مقابله با جنگ نرم، آسيب‌شناسي هيئت‌هاي مذهبي، سواد و مديريت رسانه، سبک زندگي اسلامي، مديريت هيئت‌هاي مذهبي و رصد نيازهاي مخاطب آشنا شوند.

خدري ادامه داد: هيئت‌هاي مذهبي در هدايت صحيح فرهنگ جامعه و پيشگيري از آسيب‌ها و چالش‌هاي فرهنگي جامعه نقش به‌سزايي دارند و در اين راستا مسئولان هيئت‌ها با به‌روز کردن اطلاعات خود مي‌توانند اين نقش را به‌خوبي ايفا کنند.

وي تصريح کرد: مسائل مالي و شرايط اقتصادي نبايد مانع بزرگي براي انجام کارهاي مذهبي باشند و يکي از مسائلي که مسئولان هيئت‌ها بايد به آن توجه لازم را داشته باشند، اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و مذهبي در مساجد و مکان‌هاي فرهنگي است که اين حرکت مي‌تواند نقش خطيري در مسير گرايش جوانان و نوجوانان به برنامه‌هاي فرهنگي ايجاد کند.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۶:۱۳

27 Dec 2019