۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۴۱۲۶۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خبرداد:

اجرای بیش از460برنامه درایام الله دهه فجر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام الله دهه فجر بیش برنامه بیش از 460برنامه درسراسر استان برگزار می شود.
اجرای بیش از460برنامه درایام الله دهه فجر
به گزارش جهانبین نیوز، فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در آستانه دهه فجر در جمع خبرنگاران افزود: این ویژه برنامه ها در قالب ۴۶۰ مراسم در سراسر استان شامل؛ برگزاری ویژه برنامه مهمانی لاله‌ها (عطرافشانی و غبارروبی گلزارهای مطهر شهدا) در گلزارهای شهدا، برگزاری یادواره شهدای انقلاب، سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران بستری در بیمارستان و نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد است.

وی برگزاری مراسم دهه فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر در حسینیه ‌های شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی در بین جامعه ایثارگری را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

نجفی، برگزاری یادواره شهدای انقلاب و یادواره شهدای شهرستان کیار و برگزاری ۲۰ یادواره شهدا در طول دهه فجر در نقاط مختلف استان را از دیگر برنامه ها دانست.

مدیرکل بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان افزود: برگزاری میثاق نونهالان با شهدا و انقلاب در گلزار شهدای مراکز شهرستان‌ها، رونمایی از سردیس شهید انقلاب سید عباس صالحی، تجلیل از همسران و مادران شهدا در استان، رونمایی از المان خلبان شهید نعمت‌الله اکبری را دیگر برنامه ها عنوان کرد.

نجفی با اشاره به اینکه در طول دوران دفاع مقدس ۲ هزار و ۴۳۰ شهید و ۷ هزار و ۳۵۳ جانباز و ۵۰۸ آزاده در استان تقدیم نظام شده است، اظهار داشت: ۴۶ هزار نفر در استان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

وی گفت: ایجاد اشتغال و پیگیری در جهت رفع مشکل بیمه تکمیلی جامعه هدف از مهمترین برنامه های در دست اجرای این نهاد برای کاهش مشکلات جامعه هدف است.

نجفی افزود: براساس ابلاغ بنیاد شهید و امور ایثارگران از تاریخ یکم آبان ماه سالجاری پرداخت بیمه تکمیلی جامعه هدف به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شده است.

وی گفت: از سال آینده نیز دولت قبل از واگذاری اعتبارات دستگاه های اجرایی سهم بیمه کارکنان جامعه هدف ایثارگری در دستگاههای اجرای را کسر و به حساب بنیاد شهید واریز می کند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۹:۲۷

26 Dec 2019