۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۳۵۶۹۰
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ سازی شناسنامه جهاددانشگاهی است

رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموریت فرهنگی شناسنامه جهاددانشگاهی است وسعی میکند با بررسی دقیق نیازهای بومی در این عرصه بدرخشد.
فرهنگ سازی شناسنامه جهاددانشگاهی است
به گزارش جهانبین نیوز، وحید خلیلی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: هدف جهاددانشگاهی تنهاکارکردن نیست جهاددانشگاهی نقش موثری در فرهنگ جامعه دارد و ماموریت های خود را در چهاربخش فرهنگی، آموزش، پژوهش وفناوری، اشتغال وتجاری سازی فعالیت می کنند.

وی ماموریت فرهنگی را شناسنامه جهاددانشگاهی دانست وگفت: راه‌اندازی انتشارات جهاد دانشگاهی، برگزاری ششمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در استان با شرکت ۴۶ تیم، راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌های تخصصی مجموعه آثار حضرت امام خمینی(ره) از اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط این نهاد است.

خلیلی با بیان اینکه در حوزه فناوری اطلاعات بیش از ۱۰ طرح انجام شده، گفت:  نخستین طرح مطالعات کاربردی تفکیک زباله از مبدا در فرخشهر توسط جهاد دانشگاهی استان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه هرگونه سرمایه‌گذاری باید مبتنی بر پیوست مطالعاتی باشد افزود: در حوزه گردشگری در شهرهای باباحیدر و گندمان  مطالعات تحلیلی در دستور کار قرار دارد تا با شناخت ظرفیت ها بتوانیم نقش موثری در این حوزه داشته باشیم.

خلیلی با بیان اینکه در سال جاری نخستین استارت آپ برگزاری شد، خاطرنشان کرد: یکی از بنیان‌ها و شاخصه‌های اصلی پیشرفت و توسعه را ایده پردازی و نوآوری است که در یک مجموعه کارآفرینی‌های دانش‌بنیان (استارت آپ) مطرح و مدل‌های جدید کسب ‌و کار معرفی گردد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان برگزاری استارت آپ گردشگری و ایجاد مرکز تخصصی جوش را از دیگر فعالیت‌های حوزه پژوهش و فناوری استان خواند و عنوان کرد: امید است با استفاده از تلفیق تجربه و دانش، این دانش‌ها را به تمام استان و کشور انتقال دهیم.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۴:۴۷

31 Jan 2020