۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۵۲۲۱
در پاسخ با شايعات اخير فضاي مجازي

الحاق دهستان موگويي کوهرنگ به استان اصفهان!/نماينده کوهرنگ در مجلس و فرماندار کوهرنگ تکذيب می‌کنیم

اخيرا شايعاتي در فضاي مجازي مبني‌بر الحاق دهستان موگويي کوهرنگ به استان اصفهان پخش شده است که نماينده مردم کوهرنگ در مجلس و فرماندار کوهرنگ اين موضوع را بشدت تکذيب کردند.
الحاق دهستان موگويي کوهرنگ به استان اصفهان!/نماينده کوهرنگ در مجلس و فرماندار کوهرنگ تکذيب می‌کنیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، اخيرا نقشه هاي موجود در سايت وزارت کشور در اقدامی، دهستان موگويي در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختياري را جزئي از استان اصفهان نشان داده است بطوري که با اين نقشه استان لرستان همسايگي خود را با چهارمحال و بختياري از دست داده است.

باتوجه به اينکه دهستان موگويي داراي منابع آب فراواني است و آب سد رودبار اليگودرز در استان لرستان را تامين مي کند اين اقدام تعجب بسياري از هموطنان در چهارمحال و بختياري، خوزستان و لرستان را برانگیخت و شائبه‌هايي را به وجود آورده است.

علي کاظمي، نماينده مردم کوهرنگ، اردل، فارسان و کيار در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با رد اين شايعه افزود: اصلا امکان چنين مساله وجود ندارد، اينها فقط شايعات است چه بسا که قبلا هم بوده است.

وی افزود: در ايام انتخابات مجلس دوره گذشته با شيطنت برخي‌ها بر روي چند سايت قرار گرفت که اينگونه اقدامات در فضاي مجازي صرفا شايعات است.

در همين حال جعفر مرداني، معاون سياسي استانداري به صورت فوري نامه اي به وزارت کشور ارسال نمودند.

به گفته مرداني اين نقشه بايد براساس آخرين مصوبات هيات وزيران اصلاح و بروزرساني شود.

وي گفت: توجه داشته باشيد بدون مصوبه هيات وزيران هيچ‌گونه تغييراتي نمي‌تواند در نقشه اعمال شود.

معاون سياسي امنيتي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: اين نقشه مربوط به قبل از الحاق انتزاع سال ۱۳۷۲ مي‌باشد و سهوا بارگذاري شده است.

مرداني از همه خواست از نشر اين مطلب که جايگاه قانوني ندارد خودداري کنند چون ناخودآگاه موجب ناراحتي هم استاني‌هاي شريف‌مان مي‌شوند.

همچنین مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، در پاسخ به شايعه الحاق دهستان موگويي به استان اصفهان گفت: به شايعات بي اساس توجه نکنيد.

وي بيان داشت: هيچ جابجايي از کوهرنگ و الحاق به استان اصفهان وجود ندارد.

 فرماندار کوهرنگ افزود: حداقل زمان الحاق يه قسمت از يک شهرستان به استان و شهر ديگر 6 الي 7 سال مي کشد که در اين جابجايي ها ابتدا جلسات متعدد و با موافقت فرمانداري بايد برگزار شود سپس در استانداري و بعد در کشور بررسي شود، اينها شايعات فضاي مجازي هستند.



انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۳:۱۷

31 Dec 2019