۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۲۲۹۵۵
مديرکل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري:

پروژه مسکن مهر طرحي بي سابقه و بزرگ است / تکميل ۹۵ درصدي پروژه مسکن مهر چهارمحال و بختياري تا پايان سال

قاسم قاسمی گفت: استان چهارمحال و بختياري جايگاه نخست کشوري را از نظر تکميل و تحويل مسکن مهر به مردم را دارا مي باشد که اين حجم از ساخت و ساز در نوع خود بي سابقه و طرحي بسيار بزرگ مي باشد که مي تواند اشخاصي که داشتن مسکن برايشان آرزو بود را صاحب خانه کند.
پروژه مسکن مهر طرحي بي سابقه و بزرگ است / تکميل ۹۵ درصدي پروژه مسکن مهر چهارمحال و بختياري تا پايان سال
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر مدير کل اداره راه و شهرسازي استان چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران استان پروژه مسکن مهر در استان را داراي ۸ هزار واحد خواند و افزود: استان چهارمحال و بختياري جايگاه نخست کشوري را از نظر تکميل و تحويل مسکن به مردم را دارا مي باشد که اين حجم از ساخت و ساز در نوع خود بي سابقه و طرحي بسيار بزرگ مي باشد که مي تواند اشخاصي که داشتن مسکن برايشان آرزو بود را صاحب خانه کند.

قاسم قاسمي از همکاري برخي از ارگان هاي استان در رابطه با مسکن مهر گله کرد و خاطرنشان نمود: برخي از ارگانها در موضوع مسکن مهر به جاي اينکه همکاري خوبي با راه و شهرساي داشته باشند، متاسفانه درکارها سنگ اندازي مي کنند که اين موضوع باعث دوباره کاري در برخي از قسمت ها و جلوگيري از سرعت کار شده است.

وي تکريم ارباب رجوع را يکي از موارد مورد اهميت اين اداره خواند و تصريح کرد: اگر از طرف همکاران من در اداره راه و شهرسازي در برخورد با ارباب رجوع قصوري انجام گرفته بيشتر به خاطر حجم کار گسترده اين اداره نسبت به ساير ارگان هاي دولتي مي باشد که بايد از مردم عذرخواهي کرد.

قاسمي از تکميل تعداد پنج هزار و ۴۳۷ واحد از واحدهاي مسکن مهر تا پايان سال ۹۴ خبرداد و ابراز اميدواري کرد: تکه تا پايان سال ۹۴ با تکميل ۹۵ درصدي اين پروژه تلاش مي کنيم مسکن مهر را در استان به يک نقطه روشني برسانيم.


انتهای خبر/۱۰۲۴ج/۵۵۰الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۳۳

12 Jan 2020