۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۱۹۶۲۵
امام جمعه شهر اردل :

امروز وهابيت نماد مخالفت با پيامبر عظيم الشان است/مراسم زيارت ازبعيد هرچه با شکوهتر برگزار شود

امروز وهابيت نماد مخالفت با پيامبر عظيم الشان است و هدف اصلي آنها کشتار مسلمانان مي باشد.
امروز وهابيت نماد مخالفت با پيامبر عظيم الشان است/مراسم زيارت ازبعيد هرچه با شکوهتر برگزار شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اردل ضمن دعوت مردم شريف و شهيد پرور شهرستان اردل به تقواي الهي اظهار داشت:جهان اسلام امروز گرفتار گروهي بي‌منطق و غارتگر و تخريبگر به نام وهابيت و انشعابات آن شده که به خونريزي‌هاي متعدد دست مي‌زنند.

سلمانپور سرمنشأ انحراف گروه‌هاي وهابي و ديگر دسته‌هاي تکفيري را دور شدن از حقيقت امر توحيد و اعتقاد به يگانگي الهي بيان کرد و گفت: ريشه تمام فسادها در تفسير به راي غلط و نابجا است به طوري که آنها برداشت ناصحيح از امر توحيد دارند و تفسير خودساخته آنها زمينه انحراف واقعي را به وجود آورده است.

وي افزود: دور شدن از اصل توحيد منشأ فساد و تباهي براي آنها شده به طوري که وهابيت کل عالم اسلام را در کمال تعجب مشرک فرض مي‌کند و غارت اموال و ريختن خون مسلمان را جايز مي‌شمارد.

امام جمعه اردل گفت: : امروز وهابيت نماد مخالفت با پيامبر عظيم الشان است و هدف اصلي آنها کشتار مسلمانان و افروختن آتش فتنه و جنگ بين آنها است.

سلمانپور با بيان اينکه هوشياري و بيداري اسلامي مسلمانان تمامي فتنه هاي دشمنان را خنثي مي کند افزود : دشمنان با ايجاد نفاق و تفرقه در صدد ضربه زدن به اسلام و ارزش هاي اسلامي هستند.

وي آگاه سازي مردم نسبت به مسايل ديني و جريان هاي فکري را تنها راه مبارزه با تفرقه افکنان دانست و اظهار کرد : دشمن در اين برهه از زمان و با توجه به دستاوردهاي عظيم اسلام در دنيا، از هر روزنه کوچکي براي تخريب اتحاد و وحدت ملت ها به ويژه مردم ايران استفاده مي کند.

اين مقام مسئول ادامه داد : انقلاب اسلامي نمونه بارز و کاملي از اتحاد، همدلي و يکپارچگي مسلمانان ، در جهان است.

خطيب جمعه اردل در پايان خواستار هر چه با شکوهتر مراسمات عزاداري پيامبر اکرم(ص)،امام حسن مجتبي(ع) و امام رضا (ع) شد.

انتهاي پيام1020ج / ۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۷:۲۷

26 Dec 2019