۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۱۴۰۵
شهردار شهرکرد خبر داد

آمادگی شهرداری شهرکرد برای خدمات رسانی در فصل سرما

شهردار شهرکرد گفت: این نهاد برای خدمات رسانی در ماه های سرد سال آماده است و از و آغاز فعالیت ستاد عملیات زمستانی این شهرداری خبر داد.
آمادگی شهرداری شهرکرد برای خدمات رسانی در فصل سرما
به گزارش جهانبین نیوز؛ نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد در نشست ستاد حوادث غیرمترقبه شهرداری شهرکرد اظهار داشت: با توجه به لزوم پیشگیری و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی ناشی از بارندگی، نیروهای شهرداری در آمادگی کامل هستند.

وی تأکید کرد: به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای مواجه شدن با بارندگی‌های در پیش رو و همچنین پیشگیری از بروز بحران احتمالی در سطح شهر، تمامی دستگاه های اجرایی و امداد رسان می بایست نهایت همکاری با شهرداری را داشته باشند.

شهردار شهرکرد ادامه داد: با تشکیل ستاد حوادث غیر مترقبه و عملیات زمستانی شهرداری، تدابیر لازم و راهبردی جهت برنامه ریزی مناسب در فصل سرما جهت رفاه حال شهروندان اتخاذ می شود و با به کارگیری ماشین آلات، تجهیزات عمرانی و نیروها شناسایی معابر حادثه خیز و پرخطر سطح شهر انجام خواهد شد.

وی افزود: ۴۰۰ نیروی خدماتی، ستادی و ۵۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی برای پاکسازی معابر از برف و رفع آبگرفتگی ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مخازن مخصوص حاوی کیسه های شن نیز به منظور دسترسی شهروندان در ۳۵ نقطه لغزنده و حادثه خیز شهری جانمایی خواهد شد.

غلامیان دهکردی تصریح کرد: خیابان های اصلی و پرتردد، میادین و تقاطع ها، مسیرهای تردد تاکسی و اتوبوس، اطراف مساجد و مدارس و بیمارستان ها و اماکن تجاری و اداری در اولویت برف روبی قرار دارد.

شهردار شهرکرد، جمع آوری مصالح پروژه های شهری، پیگیری جهت ترمیم ترانشه ها، صادر نشدن مجوز حفاری در فصل بارندگی، هرس درختان، تغییر زمان چراغ ها و کنترل چهارراهها در زمان بارندگی، اصلاح تابلوهای جهت نما، بازسازی جدول های تخریب شده سطح شهر، لکه گیری خیابان ها و معابر، لایروبی جوی و جدول ها و سیمان کاری کف جدول ها برای جلوگیری از جمع شدن آب به منظور مقابله با هرگونه حوادث ناشی از آب گرفتگی و یخ بندان و آمادگی ناوگان حمل و نقل شهری جهت سرویس دهی به شهروندان را از دیگر اقدامات مهم این شهرداری عنوان کرد.

وی مشاركت شهروندان با مدیریت شهری را در پاكسازی معابر را ضروری دانست و اضافه كرد: لازم است شهروندان در هنگام ریزش برف از پارك كردن وسائط نقلیه در خیابان ها خوداری كنند تا عملیات برف‌روبی به نحو مطلوب انجام شود.


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۷:۰۱

29 Dec 2019