۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۲۸۷۷۹
در پي انتخاب بخشدار مرکزی کیار به عنوان مديرعامل سازمان همياري شهرداري ها و دهياري ها:

سومين بخشدار بخش مرکزي کيار در دولت اعتدال کيست؟

با انتخاب قاسم شهبازي بخشدار بخش مرکزي کيار به عنوان مدير عامل سازمان همياري شهرداري هاو دهياري هاي استان چهارمحال و بختياري اين روزها انتخاب بخشدار بخش مرکزي کيار مهمترين بحث مجالس و محافل بخش مرکزي کيار شده است.
سومين بخشدار بخش مرکزي کيار در دولت اعتدال کيست؟
گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار: دو هفته اي مي شود که بخشدار بخش مرکزي کيار در انتخابات مدير عامل سازمان همياري شهرداري ها و دهياري هاي استان چهارمحال و بختياري حائز اکثريت آراء شد و از بخشداري کيار راهي اين سازمان شد.

با رفتن شهبازي از بخشداري بخش مرکزي کيار اما اين روزها هر کسي از تصدي پست بخشداري توسط فردي خاص سخن مي گويد حال آنکه همه ي اين گفته ها بيشتر از يک حدث و گمان نيست.

بر اساس قانون شوراي عالي اداري ابلاغي سال ۱۳۷۷ در ماده ۶، نصب و عزل بخشداران با پيشنهاد فرماندار و تأييد استاندار و حكم وزير كشور خواهد بود که اختيارات وزير كشور موضوع اين ماه قابل تفويض به استانداران مي باشد و در ماده ماده ۷ اين قانون به صراحت ذکر شده است که در صورت استعفاء ، عزل ، فوت يا ساير مواردي كه مانع انجام وظايف فرمانداران و بخشداران باشد سرپرست فرمانداري يا بخشداري از طريق استاندار تعيين مي گردد.
استاندار و فرماندار موظفند حداكثر ظرف مدت يكماه نسبت به معرفي فرماندار و بخشدار جديد اقدام لازم را معمول دارند.

با توجه به اينکه بخشدار بخش مرکزي کيار پس از مدت ۲سال تصدي پست بخشداري به عنوان مدير عامل سازمان همياري شهرداري ها و دهياري ها انتخاب شد و بر اساس اصل ۱۴۱قانون اساسي ايشان ديگر نمي تواند عهده دار دو پست دولتي به صورت همزمان باشد لذا اين روزها همه منتظر اقدام سريع و عاجل استاندار در خصوص انتخاب بخشدار جديد کيار هستند.

اگرچه اين روزها برخي ساز حمايت از فرد يا جناح خاصي را براي تصدي پست بخشداري کيار کوک کرده اند اما در اين ميان بخش مظلوم مرکزي کيار انگار قرار است در اختلافات سياسي و جناحي قرباني شود.

مهم نيست که بخشدار بخش مرکزي کيار چه کسي و از چه جناحي باشد اما مهم است که سومين بخشدار بخش مرکزي کيار در دولت تدبير و اميد که قرار است انتخابات سال آينده رياست جمهوري را نيز در بخش مرکزي کيار مديريت کند و کسي که قزار است به عنوان يکي از بازوهاي فرماندار در رفع مشکلات مردم فعاليت کند چه سوابق خدمتي داشته باشد و چقدر با درد مردم آشنا باشد.

بخشدار آينده کيار سواي از جناحبندي هاي سياسي و فعاليت هاي حزبي و ...بايد فردي باشد که بتواند در اتحاد و همدلي بخش مرکزي کيار با بخش ناغان و ديگر مناطق استان چهارمحال و بختياري نقشي مثبت ايفا کند و در اين راه بتنواند نقشي سازنده داشته باشد.

با توجه به اينکه معرفي بخشدار به پيشنهاد فرماندار و تائيد استاندار صورت مي پذيرد اميدواريم انتخاب بخشدار آينده بخش مرکزي کيار به گونه اي باشد که مصلحت بخش مرکزي کيار و مردم فهيم و غيور اين بخش بر همه چيز ارجحيت يابد.

اميدواريم بخشدار بخش مرکري کيار از نيروهاي توانمند، ارزشي، ولايتي، تحصيلکرده، درد آشنا و آشنا به امور بخش مرکزي کيار و از کساني انتخاب شود که سابقه ي فعاليت اجرايي و مديريتي در يکي از دستگاه هاي دولتي را داشته باشد و در اين راستا نيروهاي توانمند شهرها و روستاهاي بخش مرکزي کيار در اولويت قرار گيرند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار پيش از اين و از آغاز دولت تدبير و اميد آقايان لهراسب رئيسي و قاسم شهبازي بخشداري بخش مرکزي کيار را عهده دار بودند.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۳:۲۰

26 Dec 2019