۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۴۰۸۲۹
فرماندار کوهرنگ خبر داد:

باز گشایی راه ارتباطی ۳۰ روستای شهرستان کوهرنگ

فرماندار کوهرنگ گفت: با تلاش ۷۲ ساعته اکیپ های راهداری، راه ارتباطی ۳۰ روستای این شهرستان که بر اثر بارش برف بسته شده بود، بازگشایی شد.
باز گشایی راه ارتباطی ۳۰ روستای شهرستان کوهرنگ
مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ  در گفت و گو با جهانبین نیوز گفت: بارش های اخیر که منجر به بارش ۵۰ سانتیمتری برف در ارتفاعات شهرستان و ۱۵ سانتیمتر در شهر چلگرد شده بود، راه ارتباطی چمن گلی و ۵ روستای منطقه سه جو گاو شیر در بخش بازفت، ۹ روستای منطقه لبد و ۱۵ روستای دهستان موگویی را روز جمعه مسدود کرد.

وی ادامه داد: اگرچه هر ساله با نخستین بارش برف ، راه ارتباطی این مناطق با مرکز شهرستان قطع می شود، اما قبل از ورود به فصل سرما، مواد غذایی و سوخت نفت سفید برای مردم این مناطق تامین و ذخیره می شود.

زمانپور تصریح کرد: با این وجود راهداران با تلاش شبانه روزی راه ارتباطی این روستاها را بازگشایی کردند و تردد در این محورها به حالت عادی بازگشته است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ همچنین از بازگشایی گردنه عسل کشان خبر داد و گفت: مردم مناطق دهستان موگویی و به ویژه سرآقاسید علاوه بر مسیر بزنوید لرستان و فریدونشهر اصفهان، می توانند از طریق گردنه عسل کشان نیز با مرکز شهرستان ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام /1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۱:۲۳

27 Dec 2019