۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸
کد مطلب : ۲۰۴۸۹

فرهنگيان کوهرنگ اهانت شارلي ابدو به پيامبر اکرم را محکوم کردند

در پي اقدام اهانت آميز نشريه فرانسوي(شارلي ابدو ) فرهنگيان شهرستان کوهرنگ اين حرکت زشت را به شدت محکوم کردند.
فرهنگيان کوهرنگ اهانت شارلي ابدو به پيامبر اکرم را محکوم کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مديريت و فرهنگيان شهرستان کوهرنگ از حرکت بسيار زشت و حرمت شکني نشريه فرانسوي شارلي ابدو، نسبت به پيامبر رحمت و اخلاق، حضرت محمد مصطفي (ص) به شدت اعلام انزجار کردند و در پيامي خواهان پيگرد قانوني مسببان اين اهانت شدند .

فرهنگيان با بيان اين مطلب که  بي حرمتي به ساحت مقدس هر ديني امري خلاف اخلاق است؛ نارضايتي خود را شديدا از نقاشي احمقانه به اصطلاح کاريکاتوريست اين نشريه اعلام نمودند.

فرهنگيان شهرستان کوهرنگ با بيان اين مطلب که در کشور جمهوري اسلامي ايران احترام به همه پيامبران و اديان يک اصل بديهي و اخلاقي است ابراز داشتند: اهانت به پيامبر عظيم الشان اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) اسوه اخلاق و انسان دوستي از سوي فرد و جایگاهی باشد بايد محکوم شود و افرادي که دست به چنين اقدامات بدوي مي زنند بايد در چارچوب قوانين آن کشورها شديداً مورد مواخذه قرار گيرند.

فرهنگيان کوهرنگ از تمامي نهادهاي حقوقي بين المللي  اسلامي خواستار پيگيري قانوني اين موضوع شدند.

مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ نيز در جمع همکاران فرهنگي خود ضمن اعلام انزجار از اين حرکت ناپسند کشور فرانسه، اسلام را دين محبت و انسان دوستي دانست و از احساس مسئوليت  فرهنگيان این شهرستان و واکنش به موقع و بصيرت ديني همکاران همکاران خود قدرداني نمود و داشتن بصيرت سياسي و غيرت ديني را لازمه معرفت اسلام شناسي امروز دانست.  
 
انتهاي خبر/1024ج/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۵:۰۳

24 Jan 2020