۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۳۵۱۷۷
کارشناس مسائل سياسي در فارسان:

حقوق بشر آمريکايي یا حقوق ضدبشر؟!/ دوگانگي و تضاد در رفتار و گفتار آمريکايي ها مسئله غريبي نيست

کارشناس مسائل سياسي در فارسان با بيان اينکه بايد اين نکته را تبيين کرد که اين حقوق بشر آمريکايي، حقوق ضدبشر است، خاطرنشان کرد: هيچ کدام از جنايت هاي آمريکا توسط سازمان هاي بين المللي محکوم نشده و اين حقوق بشر را خودشان تعريف مي کنند.
حقوق بشر آمريکايي یا حقوق ضدبشر؟!/  دوگانگي و تضاد در رفتار و گفتار آمريکايي ها مسئله غريبي نيست
به گزارش جهانبین نیوز؛ سجاد شهراني کارشناس مسائل سیاسی در فارسان در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: در اين هفته شاهد ترور نافرجام مقام معظم رهبري، شهادت آيت‌الله بهشتي و ۷۲ تن از ياران ايشان، شهادت آيت‌الله اشرفي اصفهاني، شهيد محراب، بمباران سردشت و هدف قرار دادن هواپيماي مسافربري در خليج فارس بوديم.

وي افزود: حقوق بشر براي صيانت از حقوق انسان هاي کره زمين و حفظ تکاليف آنها در قبال نعمات الهي و برقراري روابط حسنه آنها با يکديگر از نظر ملي که هر کدام مخلوق خدايند، اما کدام حقوق بشر؟

وی امروزه متاسفانه جامعه بين الملل نه‌تنها از حقوق بشر واقعي برخوردار نيست که مدافع حق، مدافع مظلوم و در راستاي کمال و سعادت و ارتقاء بشريت باشد، که بنابه دلايل عديده امروز دنياي سلطه به سرکردگي آمريکا با اعمال نفوذ در تدوين قوانين بين المللي و ملي و اعمال نفوذ در مناصب بين المللي و حتي اعمال تهديد و سوءاستفاده از پتانسيل هاي خود عليه ملل ديگر دنيا بويژه ملل آزادي خواه و مسلمان سوءاستفاده نموده و زائيده اين تفکر حاکم بر مجامع بين المللی حقوق بشر اعتباري شده است که اعتبار آن تنها به زلف مستبدان و ظالمان دنياي سلطه گره خورده و در راس آن سردمداران و خونخواران آمريکا هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی در فارسان تصريح کرد: اعمال تحريم هاي ناجوانمردانه و به قول خودشان کمرشکن و يک جانبه از سوي آمريکا اتحاديه اروپا عليه ملت هاي استقلال طلب و آزادي خواهي چون ايران اسلامي نشان از خباثت اعلاي آنها دارد.

وي در ارتباط با حقوق بشر آمريکايي اظهار داشت: سازمان حقوق بشر داير شد، تا ابتدا گامي در جهت صلح جهاني و حقوق تمام موجودات زمين بردارد اما براي بررسي عملکرد آن بايد به خروجي اين سازمان نگاه کرد که تنها حامي جنايتکاران است.

شهرانی گفت: مسئله حقوق بشر را بايد از مردم آمريکا پرسيد چراکه آن‌ها به خوبي درک کرده‌اند که نژادپرستي چه بلاي بر سر سياه پوستان آن منطقه آورده است.

اين کارشناس مسائل سياسي در فارسان بيان داشت: رفتارهاي ضدحقوق بشري آمريکايي ها در حمايت از گروه هاي منافقين و پرونده سياهي که اين گروهک در مقابل ملت ايران دارند به خوبي نشان مي دهد که اين کشور تنها دم از حقوق بشر مي‌زند اما در کردار و رفتار خود، تروريست ها را تقويت کرده و به آنها کمک مالي مي کند، دوگانگي و تضاد در رفتار و گفتار آمريکايي ها مسئله غريبي نيست اما ادعاي آنان مبني بر رعايت حقوق بشر و خط و نشان کشيدن هايشان براي ساير ملت هاي جهان تا حدود زيادي تعجب آور است آن هم در شرايطي که خود از حقوق بشر يا به تعبير ديگر حقوق ساير ملت ها دفاع نمي‌کنند.

وي با بيان اينکه بايد اين نکته را تبيين کرد که اين حقوق بشر آمريکايي، حقوق ضدبشر است، خاطرنشان کرد: هيچ کدام از جنايت هاي آمريکا توسط سازمان هاي بين المللي محکوم نشده و اين حقوق بشر را خودشان تعريف مي کنند.

فروش 110 ميلياردي اسلحه توسط آمريکا گوياي همه چيز است

اين کارشناس با بيان اينکه اين سازمان ها و غرب هيچ اقدامي عليه عربستان که حقوق بشر در آن نزديک به صفر است انجام نداده اند، اظهار کرد: رقص ترامپ با شاه سلمان و فروش 110 ميلياردي اسلحه توسط آمريکا به اين کشور گوياي همه چيز است. 

وی اضافه کرد: از طرفي امروز حفظ اعتلاي حقوق بشر واقعي از اهميت بالايي برخوردار است و اين امکان پذير نخواهد بود مگر اينکه حقوق بشر بر مبناي تعاليم عاليه اسلام استوار گردد.

شهرانی در انتهای تاکید کرد: به اميد ظهور حضرت حجت روحي وارواح العالمين لتراب مقدمه فداه و استقرار حقوق بشر بر مبناي عدالت و تعاليم عاليه اسلام بدست مبارک حضرتش و انتقام مظلوميت هاي تاريخ و احمال شده توسط دنياي سلطه بر سر ملل جهان بدست آن حضرت ان شاالله.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۴:۲۴

25 Jan 2020