۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۲۶۵۳۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

آل‌سعود ابزاری برای تحقق اهداف شوم آمریکایی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هدف آمریکا شکستن مقاومت شیعیان نیست بلکه آمریکا در نظر دارد مقاومت جهان اسلامی را از بین ببرد و برای تحقق این هدف خود با آل سعود یکی و متحد شده‌اند.
آل‌سعود ابزاری برای تحقق اهداف شوم آمریکایی است
حجت السلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز ضمن تسلیت شهادت مظلومانه عالم مجاهد آیت‌الله شیخ النمر، این عالم مجاهد را کشته‌ راه حق و حقیقت خواند و گفت: شیخ النمر شخصیتی بود که در فضای خفقان و فشار دشمنان در مقابل ظلم و ستم وهابیت ایستاد و فریاد آزادی‌خواهی خود را بلند کرده و به گوش همگان رساند و از هیچ چیز و هیچ کس در این راه هراسی نداشت و با همه وجود به وظیفه دینی خود عمل کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شیخ النمر مردانه قیام کرد افزود: شیخ نمر با همه وجود فریاد برآورد که ما زیر بار ظلم و ستم نمی‌رویم و زندگی زیر بار ظلم و ستم را برای خود ننگ و حیات در این چنین فضایی را مرگ واقعی خود می‌دانیم و هرگز حاضر نخواهیم شد که زیر بار فشار و ستم انسان‌های هوس‌باز و به معنای واقعی کلمه دل‌بسته به دنیا برویم.

نکونام با اشاره به اینکه شعار و سیره همیشگی شیخ نمر «مرگ با حُرّیت و آزادگی، حیات واقعی است» است بیان داشت: امروز سراسر ایران اسلامی چه آن‌هایی که فرصت اعتراض به این جنایت بزرگ را پیدا کردند و چه آن‌هایی که این عرصه برای‌شان فراهم نشد، همه‌وهمه دل‌شان آکنده از غم و اندوه است و این غم واندوه با کینه نسبت به ظلم ظالمانی همچون آل‌سعود همراه شده است.

امام جمعه شهرکرد خطاب به آل‌سعود خائن و همه ستمگران و مستکبران عالم تاکید کرد: بدانید و آگاه باشید که وعده قرآن کریم که فرموده: شاید ظالمان چند روزی فرصت خودنمایی و ظلم‌آفرینی در جامعه پیدا کنند اما باید امیدوار باشیم که ظالم هرگز ماندگار نبوده و نخواهد بود و این موضوع که چند روزی مهلت به آن‌ها داده شده است و جز اینکه عذاب بر عذاب‌شان بیفزاید و جهنمی سوزان‌تر برای آن‌ها آماده شود نتیجه‌ای نداشته و کسانی که ظلم می‌کنند، قطعاً هلاک می‌شوند.

نکونام اضافه کرد: هیچ تردیدی وجود ندارد که ظالمان و مستکبران عالم به هلاکت می‌رسند و ظلم و ستم آن‌ها جز آن‌که گور آن‌ها را بیشتر بکند و عذابشان را شدیدتر کند هیچ نفعی برایشان ندارد و باید بدانیم طبق وعده الهی صالحان و مظلومان جانشین ستمگران بر روی زمین می‌شوند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مثال عینی از هلاکت و کناره‌گیری طاغوتیان و شاهان را انقلاب اسلامی ایران دانست و یادآور شد: بحمدالله امروز خدا توفیق جانشینی شاهان و طواغیت را به مردم جمهوری اسلامی ایران داده تا بتوانند پرچم اسلام را در جهان برافراشته کنند.

وی تاکید کرد: زندگی در سرزمین وحی نعمت بزرگی است که نباید با ظلم، ستم‌گری و داعش‌پروری این نعمت را کفران کرده و آل‌سعود به جای آن‌که این وجود این نعمت بزرگ را بفهمند آن را برای داعش‌پروری و ظلم به اسلام و مسلمین استفاده کردند.

نکونام در ادامه بیان داشت: خدا شاهد همه این ظلم‌ها است و باید بدانیم صدای مظلومیت شیخ النمر و شیعیان عربستان به گوش خدا می‌رسد و خدا شاهد همه این اتفاقات است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری زندگی اهل تسنن را هم در عربستان نامناسب دانست و گفت: در این کشور تنها عده محدودی از وهابیون زندگی مناسبی دارند و زندگی را به کام شیعه و سنی تلخ کرده‌اند.

نکونام خاطرنشان کرد: آل‌سعود میراث‌دار همان ظلم‌کنندگان در حق پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت ایشان است و از نسل همان‌هایی است که مقابل پیامبر ایستادند و با توطئه‌افکنی‌ علیه پیامبر (ص) حصر اقتصادی به راه‌ انداخته و امروز نیز آل‌سعود با همکاری و پیروی از آمریکا ادامه‌دهنده راه آن ستم‌گران و ظالمان تاریخ هستند و هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد و این دشمنی‌ها با اسلام نیز حرکت تازه‌ای نیست.

وی آل‌سعود را ابزاری برای تحقق اهداف شوم آمریکایی در جهان اسلام عنوان و افزود: هدف آمریکا شکستن مقاومت شیعیان نیست بلکه آمریکا در نظر دارد مقاومت جهان اسلامی را از بین ببرد و برای تحقق این هدف خود با آل سعود یکی و متحد شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: آل‌سعود با نگاهی به گذشته و سرنوشت آن‌هایی که می‌خواستند با ترور و جنگ با پیامبر اسلام را متوقف کنند بیاندازند می‌فهمند همانطور که آن‌ها در این مسیر راهی به جایی نبردند این‌ها هم موفق نخواهند شد و آل‌سعود همانند دشمنان پیامبر در محضر خدا روسیاه بوده و جز لعن ونفرین چیزی برای خود نخواهند گذاشت.

نکونام در ادامه با تاکید بر ایستادگی و مقاومت ملّت به پاخواسته ایران اسلامی بر اصول و ارزش‌های اسلامی اضافه کرد: شیخ النمر محکم و استوار در مقابل دشمن ایستاد و در راه مقاومت خود ازهیچ چیز و هیچ کس نترسید و در راه هدف خود یعنی حریت‌بخشی به جهان بشری و مسلمان جان خودش را فدا کرده است و باید در این راه ملت ایران نیز همواره مقاوم و استوار بوده، لحظه‌ای به خود سستی راه ندهد.

امام جمعه شهرکرد راه مقاومت را راهی دانست که تحریم اقتصادی، مشکلات و توطئه‌های دشمن در آن ه تزلزل ایجاد نمی‌کند و تاکید کرد: حرکت در این راه باید با مقاومت باشد و در این راه باید تداوم و استمرار افرادی چون شیخ النمرها مدنظر باشد.

نکونام ادامه داد: فتنه‌های بسیاری پیش‌روی اسلام و ایران اسلامی وجود دارد و باید آگاه باشیم در این راه تنها با فتنه آل‌سعود مواجه نیستیم و فتنه آل‌سعود تنها یک رِشته از فتنه‌های گسترده دشمنان و مستکبران علیه مسلمانان و جبهه مقاومت است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری فتنه‌هایی که استکبار جهانی و صهیونیست با همکاری برخی بزدلان و سست عنصرهای داخل جامعه مسلمین و ایران برای جهان اسلام و ایران اسلامی طراحی و پیش‌بینی کرده است را فتنه‌هایی به‌ هم پیوسته دانست و خاطرنشان کرد: همه‌ فتنه‌ها باید با یک نگاه دیده شود و نباید به هیچ‌وجه فتنه‌ها و فتنه‌گران را از هم جدا و تفکیک کنند.

وی با اشاره به خیز فتنه‌گران درون کشور در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: حساسیت مردم که نسبت به آل‌سعود و شهادت شیخ النمر و توطئه‌ها و فتنه‌افکنی‌های آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دیده می‌شود باید در مورد توطئه‌گران و فتنه‌افکنان داخلی نیز مطرح شود.

وی بیان داشت: تنها نقطه امید جهان اسلام و آزادی‌خواهان برای گرفتن انتقام خون شهید شیخ النمر و گرفتن انتقام خون شیعیان مظلوم یمن، نیجریه، سوریه، عراق و بحرین به سمت ایران است و رسیدن به این مهم در گرو استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی در ایران است و دشمنان این را به خوبی فهمیده‌اند و لذا می‌کوشند با فتنه‌افکنی در داخل پایه انقلاب را در ایران سست کنند.

نکونام با بیان اینکه دشمن می‌داند با متزلزل کردن پایه‌های حکومت اسلامی در ایران می‌تواند به نقشه‌هایش در سوریه، عراق، یمن، نیجریه، عربستان و دیگر کشورها دست یابد.

وی اعدام و به شهادت‌رساندن شیخ النمر را انتقام‌گیری از انقلاب اسلامی ایران عنوان و یادآور شد: دشمن به دلیل مقاومت، استحکام و پیوند قوی ملت ایران با ولایت و ارزش‌های انقلاب دستش به ما نمی‌رسد دستش و از همین رو تلاش می‌کند با جنایت‌آفرینی در نقاط دیگر از جهان اسلام و یا شهادت شیخ النمر از مجاهدان راه حق هم انتقام مقاومت و ایستادگی ملت ایران را بگیرد و به خیال خام خود پایه‌های انقلاب اسلامی ایران را متزلزل و سست کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیام مهم شیخ نمر برای ملت‌های اسلامی اطاعات از ولایت و امامت و ولایت‌فقیه است و آل‌سعود باید بداند خون پاک شیخ نمر می‌جوشد و قطره قطره‌ خون وی پیامش را به ما که تنها راه حق را راه ولایت و امامت است، پس اعتصام به حبل‌الله و ولایت‌فقیه داشته و به هم پیوستگی و بصیرت داشته باشید و فریب توطئه‌گران داخلی وکسانی که از آمریکا و صهیونیست‌ها خط می‌گیرند و بیگانه به آن‌ها دل‌بسته است را، نخورید.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۴:۰۲

4 Feb 2020