۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۱۲۲۱۷
وزارت خارجه پاسخ دهد

چرا با گذشت 30 روز از حادثه تروریستی دیاله، پیکر 2 تن از شهدای استان منتقل نشده است

نماینده مردم شهرکرد از کوتاهی وزارت امور خارجه در انتقال جسد ۲ تن از شهدای استان چهارمحال و بختیاری از خاک عراق به ایران بعد از گذشت ۳۰ روز از شهادت آن‌ها انتقاد کرد.
چرا با گذشت 30 روز از حادثه تروریستی دیاله، پیکر 2 تن از شهدای استان منتقل نشده است
سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: 9 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری در حادثه رخداده در دیاله عراق به شهادت رسیدند که جسد ۲ تن از آنها به علت مشخص نشدن DNA هنوز به خاک ایران منتقل نشده است.

وی افزود: وزارت امور خارجه باید هرچه سریعتر پیگیری های لازم برای انتقال پیکر این شهدا را انجام و آرامش‌خاطر بازماندگان و خانواده شهیدان را فراهم کند.

زمانیان در ادامه تصریح کرد: درسال جاری ۶۰ دانشجوی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی استان فارغ التحصیل شدند که در دیداربا وزیر بهداشت تقاضا شد هر ۶۰ پزشک عمومی در بیمارستان های استان جذب شوند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه وزیر بهداشت تحت تاثیر جریان های فشار به وعده خود عمل نکرده است، گفت: درحالی که چهارمحال و بختیاری از استانهای محروم کشور است و با کمبود پزشک عمومی مواجهیم علی رغم وعده وزیر بهداشت ، فقط ۸ پزشک در بیمارستانهای استان به کار گرفته شد و مابقی در استانهای دیگر مشغول به خدمت شدند.

زمانیان با تاکید بر اینکه مسئولان نباید چیزی را که به آن اعتقاد و عمل ندارند اعلام کنند، تصریح کرد: انتقال پزشک از چهارمحال و بختیاری به سایر استانها در شرایطی که خود استان با کمبود پزشک عمومی روبروست ظلم به مردم است.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۰۵

29 Dec 2019