۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۱۳۹۷
امام جمعه شهر اردل:

اشد مجازات براي عوامل فساد 8 هزار ميلياردي در نظر گرفته شود

امام جمعه شهر اردل گفت:برکناري عوامل فساد 8 هزرار ميلياردي کافي نيست ،انتظارت است اشد مجازات براي اين مجرمان در نظر گرفته شود.
اشد مجازات براي عوامل فساد 8 هزار ميلياردي در نظر گرفته شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به فرموده حضرت علي (ع) تقوا براي انسان زاد و توشه و پناهگاه است و او را به سر منزل مقصود مي رساند افزود: ما انسان ها در مسير حرکت به سمت خدا نيازمند توشه هستيم و بهترين توشه تقواي الهي است.

سلمان پور با گراميداشت روز ۱۳ آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني و روز تسخير لانه جاسوسي آمريکا گفت: برخي فکر مي کنند امروز بايد از مبارزه با شيطان بزرگ دست برداريم ، در حاليکه ما با مردم آمريکا مشکل نداريم بلکه با منطق و سياست استکباري آمريکا مشکل داريم و تا زماني که اين منطق ادامه داشته باشد مبارزه نيز ادامه خواهد داشت .

امام جمعه شهر اردل با اشاره به اختلاس ۸ هزار ميلياردي در صندوق ذخيره فرهنگيان گفت:بايدبا مفسدان اقتصادي طوري برخورد شود که اعتماد عمومي ‌جلب شده و حس اعتماد نسبت به ارگان‌هاي نظارتي و قضايي افزايش يابد.

وي خواستار پياده شدن تقواي اقتصادي در جامعه شد و افزود: فرامين رهبري در زمينه مبارزه با مفاسد اقتصادي بايد سرلوحه کار مسئولان باشد.

سلمان پور بيان کرد:برکناري عوامل ۸ هزرار ميلياردي کافي نيست ،انتظارت است اشد مجازات براي اين مجرمان در نظر گرفته شود.

خطيب جمعه اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به برخي از مطالبات مهم مردم شهرستان گفت:يکي از دغدغه هاي مستمر روستاي دهکنه روگر پروژه آبرساني اين روستا بود که مسئولان در هفته دولت قول تکميل اين پروژه را دادند ولي هنوز اين پروژه نيمه تمام رها شده است.

سلمان پور گفت:يکي ديگر از خواسته مردم شهرستان اردل تکميل تونل هاي کارون ۴ و جاده اين مسير است که با توجه به اينکه يکسالي است از افتتاح آن مي گذرد اما نواقصات زيادي دارد و انتظار مي رود که مسئولين براي برطرف کردن اين مشکلات از هيچ تلاشي دريغ نکنند تا مردم خدمات نظام اسلامي را به خوبي لمس کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۳:۱۵

28 Feb 2020